• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

1
در جلسه هم اندیشی اعضای خانه صمت با نمایندگان و مسئولین استان مطرح شد:

تو سعه صنعت وتجارت ، دو بال پرواز اقتصاد کشور / حمایت حداکثری از صنعتگران در دستور کار قرار بگیرد

  • کد خبر : 17485
  • 24 بهمن 1400 - 14:55
تو سعه صنعت وتجارت ، دو بال پرواز اقتصاد کشور / حمایت حداکثری از صنعتگران در دستور کار قرار بگیرد
جلسه هم اندیشی اعضای خانه صمت استان اصفهان با حضور نمایندگان مجلس  شورای اسلامی و سرپرست سازمان صمت استان اصفهان به میزبانی خانه صمت استان با هدف رسیدگی به مشکلات اعضا بر گزار شد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، جلسه هم اندیشی اعضای خانه صمت با حضور اعضای خانه صنعت، معدن ،تجارت از جمله عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه، محمودرضا اقارب‌ پرست دبیرکل خانه و همچنین مهدی طغیانی و حجت الاسلام موسوی لارگانی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و امیرحسین کمیلی سرپرست سازمان صمت استان اصفهان به منظور تبادل نظر و رسیدگی به مشکلات اعضای خانه صمت  برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی خانه صمت استان برگزار شد، عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صمت پس از معرفی اعضای خانه صمت به طرح مشکلات جاری در خصوص صنعت استان پرداخت و در ادامه گفت: از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس خواستاریم افزایش قیمت حامل های انرژی  را در مجلس پیگیری کنند تا صنعت دچار خسران نشود.

وی همچنین تصریح کرد: امیدوار بودیم امروز دستورالعملی مبنی بر بازگشایی از گره صنعتگران ارائه می شد تا به یک جمع بندی کلی برای ارائه راهکار و برون رفت از مشکلات بیانجامد.

سهل آبادی متذکر شد:  یکی از مشکلات اصلی اصفهان را می توان آب زاینده رود دانست که متاسفانه مردم اصفهان در بخشهای مختلف با آن روبرو بوده و هستند لذا باید برای خروج از این بحران مجلس و دولت چاره ایی بیاندیشند.

من کارمند مردم هستم

در ادامه جلسه حجت الاسلام مو.سوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صنعتگران گفت: من وظیفه خود می دانم که با تمام توان در خدمت مردم همچنین صنعتگران باشم.

وی همچنین تصریح کرد: من در واقع خادم و کارمند مردم هستم و مشکلاتی که امروز گریبان مردم و صنعت را گرفته است را وظیفه خود میدانم که برای پگیری و برطرف کردم آن تلاش کنم.

تو سعه صنعت وتجارت ، دو بال پرواز اقتصاد کشور

مهدی طغیانی سخنگوی کمسیون اقتصادی و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه با اشاره به اعتراضات صنعتگران گفت: با توجه به سیاستگذاری رهبر معظم انقلاب در خصوص توسعه راهبردی اقتصاد باید برنامه جامع و مدونی برای پیشبرد اهداف تنظیم کرد که این مهم هم اکنون در حال برنامه ریزی و بعضا انجام است.

وی در ادامه گفت: سیاست تو سعه صنعت وتجارت دو بال پرواز اقتصاد کشور است که باید حمایت شوند.

سخنگوی کمسیون اقتصادی مجلس در ادامه متذکر شد: سیاست اقتصاد به طور شفاف مشخص شود و ارگانها در این خصوص از هم تفکیک شوند همچنین باید برای پیشبرد سیاستهای اقتصادی مشکلات قانونی در معدن و بانک مورد اصلاح قرار بگیرد.

طغیانی در پایان صحبتهای خود خاطر نشان کرد: باید کسانی که در راستای توسعه سیاست گذاری اقتصادی کشور وارد می شوند و دارای تکنولوژی بالایی هستند مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرند.

گفتنی است در این جلسه صنعتگران حاضر در جلسه به طرح مشکلات خود در حضور مدیران پرداختند همچنین امیرحسین کمیلی سرپرست سازمان صمت استان اصفهان و سید محسن پورسعید عضو هیات مدیره خانه صمت استان به ایراد سخن پرداختند.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=17485
  • نویسنده : داوود شیخ جبلی
  • منبع : عصر تحلیل

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.