• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024

سر تیتر اخبار

حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد

3
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان خبر داد:

سفره ای برای مصرف کننده باقی نمانده است/ حضور نماینده انجمن در فرآیند نرخ گذاری خدمات

  • کد خبر : 8705
  • 29 آذر 1399 - 9:01
سفره ای برای مصرف کننده باقی نمانده است/ حضور نماینده انجمن در فرآیند نرخ گذاری خدمات
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان گفت: تورم های جهشی سفره مردم را به شدت کوچک کرده در حدی که می توان گفت سفره ای برای مردم باقی نمانده است.

مجتبی برزگر در گفت و گو اختصاصی با عصر تحلیل با اشاره به فشارهای مضاعف بر مردم در اثر تورم  و مشکلات اقتصادی اظهار کرد: با افزایش فشارهای اقتصادی وتورم های جهشی، علاوه بر خروج بازار از ریل ثبات شاهد افزایش تخلفات نیزهستیم.

وی افزود: در زمان ثبات بازار، سالیانه ده درصد به قیمت ها اضافه می شد و این موضوع از طرف مردم و جامعه پذیرفته شده وقابل تحمل بود.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان  گفت: نرخ گذاری باید به صورتی باشد که نرخ ها تنها روی کاغد نباشد و واقعا در بازار اجرایی شود.

وی با تاکید بر حضور نماینده انجمن از حمایت از حقوق مصرف کنندگان در جلسات نرخ گذاری کالا و خدمات گفت: با بررسی تمام جوانب، ما با افزایش بیش از ۲۵ درصدی نرخ ها موافقت نخواهیم کرد.

برزگرچالش قیمت کالاها به ویژه کالاهای اساسی را مشکلات دولت عنوان کرد و گفت: دولت در بحث تامین کالاهای اساسی و  یارانه هایی که به نهاده های دامی و سایر کالاها می دهد دچار مشکل شده است و می توان گفت چتر حمایتی خود را از کالاهای اساسی برداشته است.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان  خاطرنشان کرد: متاسفانه دولت برای برقراری عرضه و تقاضا در بازار آخرین راه حل را انتخاب کرده و رای به افزایش قیمت ها داده است تا با حمایت از تولید با ابزار افزایش قیمت عرضه را در بازار تنظیم کند.

وی با اشاره به افزایش قیمت ۵۰ درصدی لاستیک و افزایش قیمت شیر گفت: تصمیم گیری درباره قیمت گذاری کالاهای اساسی و برخی کالاها در اختیار استان ها نیست و در تهران تصمیم گیری می شود.

حقوق مصرف کننده، مظلوم است

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان در پاسخ به این سئوال که برای دفاع از حقوق مردم چه کاری انجام شده است، گفت: از عمر هیات رئیسه جدید این انجمن تنها چندماه می گذرد و قطعا برای رسیدن به اهداف عالی ترسیم شده نیازمند زمان هستیم.

وی تصریح کرد:  واقعیت این است که ما نمی توانیم قول حمایت صد درصدی را با شرایط امروز بدهیم  اما تلاش داریم با برنامه ریزی ۵۰ درصد از حقوق از دست رفته مصرف کنندگان اصفهانی به آنها بازگردانده شود که در صورت تحقق جهش بزرگ و محسوسی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=8705
  • نویسنده : فاطمه نوری

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.