• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024

سر تیتر اخبار

ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد

7
در مانور مارشنان مطرح شد:

به خودکفایی کامل در صنعت برق رسیدیم / نقاط ضعف منطقه مارشنان را شناسایی و برطرف کردیم

  • کد خبر : 21315
  • 20 آبان 1402 - 10:38
به خودکفایی کامل در صنعت برق رسیدیم / نقاط ضعف منطقه مارشنان را شناسایی و برطرف کردیم
مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: خوشبختانه به یاری خدا و با همت همکاران در سنوات گذشته و حال به خودکفایی کامل 100 درصدی در صنعت برق رسیدیم.

به گزارش عصر تحلیل به نقل از اکوانرژی، مانور تعمیرات پیشگیری شبکه هوایی مارشنان به   طول ۴ کیلومتر در شهرستان کوهپایه با حضور مسئولین استانی و محلی همچنین تیم ها و اکیپ های اجرایی برگزار شد.

مهندس مهرداد دادخواه مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان در حاشیه این مانور در جمع خبرنگاران گفت: به حمدالله در صنعت برق خودکفا هستیم البته در این زمینه مشکلات نیز وجود دارد چرا که ما در جنگ اقتصادی هستیم  و این شرایط با توجه به اینکه توزیع برق ۱۰۰ استقلال دارد بر روی این صنعت بی تاثیر نیست اما به لطف خداوند و تلاش تک تک عزیزان اجازه نخواهیم داد کسی  دندان طمع به کشور و صنعت مان داشته باشد و یا اینکه خللی در کارمان ایجاد کند.

وی همچنین تصریح کرد: گذشتگان ما وظایفشان را به خوبی انجام دادند و امانت را به درستی تحویل دادند و ما نیز باید امانت‌دار خوبی باشیم .

به ازای هر مشترک ۱۳۰ دقیقه خاموشی داریم

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان در ادامه به یکی از شاخص‌های مهم صنعت برق اشاره کرد و گفت : در شهرستان شرق اصفهان در سال ۹۳ میزان خاموشی به ازای هر مشترک ۱۳۰۰ دقیقه بوده است و امروز که در خدمتتان هستیم این عدد به ۱۳۰ دقیقه به ازای هر مشترک رسیده است که جا دارد از مدیران قبلی که در این مسیر گام های بلندی را برداشتند تشکر کنیم  به طوریکه این مولفه به ما نشان می دهد که مسیر طی شده درست بوده است .

وی اظهار داشت : باید توجه ویژه‌ای به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب داشته باشیم و به دنبال این باشیم که مصداق های بیانات ایشان را در حوزه‌های کاری خود مد نظر داشته باشیم که به  حمدالله تعمیرات شبکه مارشنال نمود صحبت های ایشان بود  که به خوبی نمود و بروز پیدا کرد.

مدیر عامل شرکت ابراز داشت : رهبر معظم انقلاب در خصوص مدیریت جهادی عنوان کردند که حرکت عادی نمی‌تواند منجر به انجام کارهای بزرگ شود.

وی ادامه داد:  در پروژه مارشنان با حضور ۱۲۰ نفر از نیروهای عملیاتی و اجرایی به یاری خدا  کار بزرگی انجام شد که اگر در قالب یک مانور بزرگ صورت نمی‌گرفت زمان طولانی را به خود اختصاص می‌داد.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود به بیانات دیگر رهبر معظم انقلاب  مبنی بر به کارگیری تمام استعدادها و سرمایه‌های سازمانی و نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: در این مانور سعی شد از تمام پتانسیل‌های موجود استفاده شود.

مهندس دادخواه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق اصفهان عنوان کرد : رهبر معظم انقلاب مدیریت جهادی را در کنار مدیریت دانش معنا کردند و از این رو در این مانور سعی شد نیروهای اجرایی و عملیاتی و دیگر همکاران مطالب و تجربیات خود را مستند کنند و طی یک جلسه مختصر به انتقال تجارب بپردازند.

وی تاکید کرد: با همدلی‌ها می‌توانیم تجربیات خود را ثبت و ضبط کنیم.

نقاط ضعف منطقه مارشنان را شناسایی و برطرف کردیم

مهندس مهران نصر معاون بهره برداری و نظارت شرکت توزیع برق اصفهان نیز در ادامه گفت و گو با خبرنگاران گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و هدف اولیه مانور مارشنان نقاط ضعف شناسایی و برای برطرف کردن آن اقدامات لازم انجام شد.

نصر افزود: در این مانور با شناسایی ۴ کیلومتر از نقاط عیب و ضعف شبکه فشار متوسط هوایی مارشنان گروههای اعزامی به منطقه به تعمیرات و تعویض نقاط مورد عیب پرداختند.

وی در ادامه همچنین تصریح کرد: مانور بر اساس شناسایی نقاط ضعف شبکه برنامه ریزی شده بود و هدف اولیه مانور تعمیرات پیشگیرانه و ایجاد شبکه پایدار برای مجموعه های کوه مارشنان بود.

معاون بهره برداری و نظارت شرکت توزیع برق اصفهان در ادامه صحبتهای خود عنوان کرد: پس از شناسایی نقاط ضعف و با در اختیار قرار داشتن تجارب سالهای گذشته گروههای اجرایی تمام امور به محل ( منطقه مارشنان) اعزام شدند و با تعویض تجهیزاتی از جمله مقره، سیم گیر و … که نیاز به اصلاح داشت، فاز اول مانور انجام شد.

وی در این خصوص اذعان داشت: در نهایت با جمع بندی موضوعات و اقدامات این مانور همچنین رسیدن به اهداف این مهم یعنی تست واکنش سریع بودن مجموعه بهره برداری حوزه تعمیرات و گروههای اجرایی اکثر اهداف مانور منطقه مارشنان محقق شد.

مهران نصر خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اهداف این مانور ارزیابی عملکرد پرسنل در گروههای جداگانه بود که خوشبختانه این مهم نیز انجام شد.

وی در پایان صحبتهای خود متذکر شد: البته این مانور یکسری نقاط ضعف و قوتی هم دارد که درصدد هستیم در مانورهای بعدی این مسایل برطرف شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=21315

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.