• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

سر تیتر اخبار

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲

5
در این شماره «پلیس در کنار ما » بخوانید:

دستگیری سارق خودروهای پراید با ۲۵ فقره سرقت / بی احتیاطی در پخت نان، حادثه ساز شد / کشف روغن و مرغ احتکارشده در “تیران و کرون”

  • کد خبر : 8263
  • 14 آذر 1399 - 9:39
دستگیری سارق خودروهای پراید با ۲۵ فقره سرقت / بی احتیاطی در پخت نان، حادثه ساز شد / کشف روغن و مرغ احتکارشده در “تیران و کرون”
در این شماره از « پلیس در کنار ما » به گزیده اخبار نیروز انتظامی استان اصفهان پرداختیم که در ادامه قسمتی از آن را می خوانید:

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، جانشین فرمانده انتظامی استان ، از دستگیری سارق خودروهای پراید در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد و اعتراف وی به ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ” محمدرضا هاشمی فر” اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی سواری پراید و شکایت مال باختگان به پلیس شهرستان نجف آباد موضوع رسیدگی به این نوع سرقت در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی خود و استفاده از پایش های تصویری و اقدامات هوشمندانه سرانجام هویت فردی که اقدام به این گونه سرقت های می کرد را به دست آوردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم درشهرستان فلاورجان به سر می برد از دستگیری وی  در  این شهرستان خبر داد و گفت: متهم پس از دستگیری در مواجه با مدارک و مستندات پلیس به ۲۳ فقره سرقت خودروی سواری پراید و ۲ فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان فلاورجان اعتراف کرد.

سرهنگ هاشمی فر بیان داشت: متهم در ادامه اعترافات خود به اوراق کردن و فروش قطعات خودروهای مسروقه با همدستی یکی از دوستانش اشاره کرد که با راهنمایی های وی، فرد مذکور نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: با اعترافات صریح متهمان به بزه ارتکابی خود پرونده تشکیل و این افراد برای رسیدگی قانونی به جرایم خود تحویل مراجع قضائی شدند.

کلاهبرداری با فروش اکانت بازی آنلاین

رئیس پلیس فتا استان از دستگیرى فردی که به بهانه فروش اکانت بازی آن لاین از یک نوجوان اصفهانی بلغ بر ۵ میلیون ریال برداشت کرده ود خبر داد.

سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” گفت : در پی  ارائه مرجوعه قضایی توسط یک نوجوان به پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان  مبنی بر کلاهبرداری شخصی ناشناس از وی به بهانه فروش اکانت بازی آنلاین، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص  شد شاکی در شبک اجتماعی تلگرام با آگهی جعلی فروش اکانت بازی آنلاین با تخفیف ویژه مواجه و پس از تماس با آگهی دهنده و دریافت شماره کارت اقدام به واریز مبلغ ۵ میلیون ریال به حساب وی می کند اما  نه تنها هیچ گونه خدماتی دریافت نکرده بلکه فروشنده نیز دیگر پاسخگویی تماس وی نبوده است.

رئیس پلیس فتا استان عنوان داشت: با انجام تحقیقات  گسترده علمی و پلیسی و با جستجوی های هوشمندانه در فضای سایبری سرانجام  متهم دستگیر و  در مواجهه با ادله و مستندات علمی پلیسی به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را از این اقدام مجرمانه را کسب منافع مالی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتای اصفهان گفت:  به نوجوانان و جوانان که بیشترین کاربران بازی‌های آنلاین هستند  توصیه می کنیم با توجه به افزایش خرید های آنلاین و غیر حضوری در پی شیوع بیماری کرونا برخی کسب و کارهای فاقد مجوز برای جلب توجه مشتری به تبلیغات اغوا کننده و فریبنده روی می‌آورند در حالیکه بسیاری از شعارهایی که در تبلیغات آنها گفته شده است درست نیستد.

سرهنگ مرتضوی خاطر نشان کرد: در خصوص خرید حساب های کاربری در هنگام تحویل پول به فروشنده، رمز عبور اکانت فروشنده را تحویل گرفته و سریعاً تمامی مشخصات را تغییر دهید، همچنین پس از تغییر رمز، اکانت را در گوشی خود سینک کنید.

بی احتیاطی در پخت نان، حادثه ساز شد

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از آتش گرفتن پارکینگ یک منزل مسکونی و ۶ دستگاه خودرو به دلیل بی احتیاطی یک شهروند در پخت نان با استفاده از سوخت گازوئیل خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه آتش سوزی در شهر درچه ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر بلافاصله در  محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی اولیه مشخص شد یک شهروند در  داخل پارکینگ منزل خود اقدام به پُخت نان با استفاده از سوخت گازوئیل می کرده که بر اثر بی احتیاطی مخزن دست ساز ۲۰۰ لیتری گازوئیل کنار پارکینگ دچار آتش سوزی می شود.

این مقام انتظامی بیان کرد: مالک منزل که تمرکز خود را از دست داده بود اقدام به خالی کردن گازئیل ها به داخل کوچه می کند که گازوییل های روان در کوچه شعله ور شده و باعث آتش سوزی  ۶ دستگاه خودرو دیگر می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اعلام اینکه این حادثه خوشبختانه خسارت جانی در بر نداشت ،اظهار داشت: ماموران آتش نشانی با حضور به موقع در محل، آتش  را مهار کردند.

سرهنگ “براتی”در پایان گفت: به شهروندان توصیه می کنیم با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از مواردی همچون نگهداری بنزین یدکی وگازوئیل در اماکن بسته و مسکونی و … ضمن حفظ سلامت خود و اطرافیان از بروز چنین مواردی پیشگیری نموده و در صورت وقوع موارد مشابه نیز  با حفظ خونسردی و دور شدن از محل ، بلافاصله مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

توقیف محموله لوازم فیلم برداری و عکاسی قاچاق در “نطنز

جانشین فرمانده انتظامی استان، از توقیف محموله لوازم فیلم برداری و عکاسی حرفه ای به ارزش ۴ میلیارد ریال در عملیات ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر ” گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز  فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز حین کنترل و رصد خودروهای عبوری در محور اتوبان اصفهان – نطنز که به منظور مقابله با خودروهای حامل کالای قاچاق انجام شد به یک دستگاه خودروی ون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی کردند که در نتجیه این عملیات محموله لوازم فیلم برداری و عکاسی حرفه ای شامل ۵ چتر نوری ۲ عدد فلش نوری، ۲عدد پاور بانک، یک عدد پایه دوربین، ۲ عدد کوله پشتی مخصوص و سایر متعلقات مخصوص فیلم برداری که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و  از راه غیر قانونی و قاچاق تهیه شده بوند کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش این محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و به همراه پرونده برای رسیدگی به اتهام حمل کالای قاچاق به مرجع قضائی تحویل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که قاچاق کالا تهدیدی جدی برای تولید جامعه است اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید نام گذاری شده پلیس همه تلاش های خود را برای از میان برداشتن موانع پیش روی تحقق این شعار مضاعف کرده است و از شهروندان نیز می خواهیم که برای مشارکت در این کار بزرگ هرگونه اطلاعی از فعالیت های مجرمانه در زمینه قاچاق کالا دارند را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به کارشناسان پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت برخوردهای قانونی با متخلفان صورت گیرد.

توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در نائین

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش ۲میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبرداد.

سرگرد “هادی کیانمهر” اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه موتور سیکلت خارجی  بدون پلاک که در حال تردد بود مشکوک و به آن دستور ایست می دهند.

وی  با اشاره به عدم ارائه  مدارک گمرکی معتبر از سوی راکب موتورسیکلت،  قاچاق بودن آن را محرز دانست و اظهار داشت:  ارزش  این موتورسیکلت قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد ریال برآورد شده که در این رابطه پرونده تشکیل و برای رسیدگی  به مرجع قضائی ارجاع شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین تاکید کرد: قاچاق ضربات جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می کند که نیروی انتظامی همواره با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

کشف سلاح جنگی در “فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف ۳ قبضه اسلحه جنگی و یک قبضه اسلحه شورشی و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ “ایرج کاکاوند” با اعلام این خبر، گفت:ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان با اشرافیت و هوشمندی خود مطلع شدند  فردی قصد دارد با یک دستگاه خودرو سواری پیکان یک قبضه اسلحه جنگی  را حمل کند که بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه افزود : ماموران  پس از کسب اطلاعات لازم  طی هماهنگی با مقام قضائی خودروی مذکور را با ۲ نفر سرنشین متوقف و در بازرسی به عمل آمده از آن  یک قبضه اسلحه جنگی را کشف و سرنشینان خود را دستیگر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: افراد دستگیر شده در تحقیقات صورت گرفته عنوان کردند که قصد داشتند اسلحه را به فرد دیگری در ازای مبلغ ۳۱۰ میلیون ریال به وی تحویل دهند که فرد مذکور نیز در عملیات ضربتی ماموران دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۲قبضه کلت کمری به همراه ۱۹ فشنگ  و یک قبضه اسلحه شورشی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده قضایی به مرجع قضائی تحویل  شدند گفت : تحقیقات پیرامون عاملان فروش و علت خریداری این سلاح ها توسط متهم اصلی پرونده در دستور کار قرار گرفت.

انارهای تریاکی به مقصد نرسیدند

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۴۸۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل انارهای خالی شده جاساز شده بود خبر داد.

سرگرد”هادی کیان مهر” بیان داشت: مامورین انتظامی در راستای کنترل و رصد خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شهرستان نائین که باهدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر  انجام شد به یک دستگاه اتوبوس مسافربری  مشکوک و آن را  توقیف کردند.

افزود: ماموران پس از متوقف شدن اتوبوس  با اشرافیت و هوشمندی بالای خود حین بازرسی از وسایل بار مسافران  ۴۸۰ گرم تریاک که بطرز بسیار ماهرانه ای در داخل انارهای خالی شده جاساز شده بودند را  کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از دستگیری یک سوداگر مرگ که در پوشش مسافر قصد انتقال این مقدار مواد افیونی به شیوه ای کاملاً حرفه ای را داشت خبر داد و گفت:  متهم به همراه پرونده برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مرجع قضایی شد.

دستگیری سارقان اموال باغ های”نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری ۲ نفر که اقدام به سرقت اموال از باغ های خصوصی شهروندان می کردند و اعتراف آن ها به ۱۶ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “محمدحسین باباکلانی” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغ های خصوصی شهروندان ، دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷ فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده علمی و تخصصی و استفاده از اقدامات هوشمندانه سرانجام حین گشت زنی های هدفمند خود  ۲ نفر را که در حال سرقت از یک  باغ بودند را  دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد تصریح کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۶ فقره سرقت موتور آب، کابل برق ، ترانس برق و سایر اموال باغداران از داخل باغ های آن ها اعتراف کردند.

سرهنگ “باباکلانی” از کشف  تعدادی اموال مسروقه از مخفیگاه این متهمان خبر داد و گفت: سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

دستگیری قاچاقچیان عقاب طلایی در “تیران و کرون

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از دستگیری ۲ قاچاقچی پرندگان شکاری و کشف ۲ بهله عقاب طلایی از آنان در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “یوسف بهرام پور” بابیان این خبراظهارداشت: در پی اعلام تعدادی از محیط بانان مبنی بر شکار عقاب طلایی توسط قاچاقچیان پرندگان وحشی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون قرار گرفت.

وی افزود: ماموران سرانجام با همکاری یگان های انتظامی و انجام یکسری اقدامات علمی و پلیسی هویت  ۲ نفرقاچاقچی پرندگان شکاری  را به دست آورده و پس از هماهنگی با مقام قضائی این افراد را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون از کشف ۲بهله عقاب طلایی که از مخفگیاه متهمان خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شده و پرندگان کشف شده  نیز به منظور رهاسازی درطبیعت منطقه حفاظت شده “قمیشلو” در اختیار اداره محیط زیست شهرستان قرار گرفتند.

سرهنگ بهرام پور خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده طبق اعترافات خود  قصد داشتند  این نوع از پرندگان زیبا و تیزپرواز را  در بازارهای جهانی و به ویژه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، به قیمت بسیار بالا به فروش برسانند که با اقدام به موقع ماموران در انجام نقشه خود ناکام مانده و این پرنده گان نادر به آغوش طبیعت کشورمان بازگشتند.

کشف روغن و مرغ احتکارشده در “تیران و کرون

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از کشف بیش از ۳ هزار بطری انواع روغن خوراکی و ۶۸ کیلو مُرغ منجمد احتکار شده در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “یوسف بهرام پور” با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار اقلام مورد نیاز مردم در انبار یکی از فروشگاه ها مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۳ هزار و ۳۲۷ بطری انواع روغن مایع خوراکی و ۶۸ کیلو مُرغ منجمد که از مدت ها قبل در این مکان نگهداری شده بودند را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عوامل اصلی احتکار کالاهای مذکور قصد داشتند تا برای کسب سود و منفعت شخصی خود پس از افزایش قیمت، این کالاها را به فروش برسانند اظهار داشت: با محرز شدن احتکار اقلام مکشوفه کلیه اجناس صورت جلسه و پرونده آن برای رسیدگی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه پلیس با کسانی که با احتکار کالاها و اقلام اساسی و مورد نیاز مردم باعث بروز مشکلاتی در زندگی آنها می شوند برخورد قاطعانه می کند اظهار داشت: از شهروندان هم می خواهیم که در صورت اطلاع از این گونه اقدامات مجرمانه موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

حمایت امام جمعه شهر بهارستان از طرح های فرهنگی پلیس راهور اصفهان

امام جمعه شهر بهارستان شهرستان اصفهان، با قدر دانی از تلاش نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: با تمام توان آماده همکاری در راستای بسط و گسترش فرهنگ ترافیک و حمایت از برنامه های فرهنگی پلیس راهور هستم.

حجت الاسلام والمسلمین “رجایی” در دیدار با سرهنگ” محمدرضا محمدی” رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت:   امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خصوصا نیروهای پلیس راهور استان اصفهان از زحمت کش ترین و مجاهدترین نیروهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می آیند که لازم می دانم از زحمات این عزیزان نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

و خود را حامی پلیس عنوان کرد و اظهار داشت: با تمام توان آماده هر گونه همکاری با پلیس راهور در راستای بسط و گسترش فرهنگ ترافیک و کمک به ایجاد امنیت ترافیکی و حمایت از برنامه های فرهنگی این پلیس هستم.

سرهنگ “محمدی” در این دیدار به گوشه هایی از زحمات و تلاش ماموران پلیس راهور در روزهای کرونایی اشاره کرد و گفت: این روزها که تمامی سازمان ها، شرکت ها و ارگان ها و مراکز در حال دور کاری هستند، پلیس نه تنها دور کاری ندارد بلکه دو برابر کار روز های قبل خود کار می کند و حتی  بسیاری از عوامل پلیس شب ها برای  اجرای محدودیت های کرونایی در محل خدمت حاضر می شوند و چه بسا خانواده کارکنان خدوم ناجا و راهور نیز به طورمستقیم در معرض خطر ابتلا هستندو به جرات می توان گفت بعد از کادر درمان در صف مقدم قرار دارند.

وی با بیان اینکه خداوند را به خاطر ایجاد چنین فرصتی در راستای خدمت به مردم میهن عزیزمان شاکر و سپاسگذار هستیم خاطر نشان کرد: نیروهای پلیس راهور هم مانند مانند کادر درمان از مردم این است که با رعایت قوانین و مقررات رانندگی و عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کرده و باعث زحمت برای پزشکان و پرستاران نشوند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: از مردم عزیز می خواهیم محدودیت هایی که از سوی ستاد مقابله با کرونا اعلام می شود را رعایت کنند تا ان شاء الله به مدد الهی این روزهای سخت را به خوبی پشت سربگذاریم و از شر ویروس منحوس کرونا رهایی پیدا کنیم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=8263
  • منبع : نیروی انتظامی

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.