• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

سر تیتر اخبار

پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران

4

دست رد گل‌محمدی به سینه مدافع استقلال

  • کد خبر : 11205
  • 25 اسفند 1399 - 12:56
دست رد گل‌محمدی به سینه مدافع استقلال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که سرخپوشان سال سختی را پشت سر گذاشته است.

به گزارش عصر تحلیل، یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خدا را شکر با توجه به شرایطی که در تیم وجود دارد و نتایجی که گرفته شد، سال خوبی را پشت سر گذاشتیم و هنوز یک بازی هم با نفت مسجدسلیمان در پیش داریم تا کار امسال‌مان با خیر و خوشی تمام شود.

وی در ادامه افزود: سال سختی برای همه ما بود و با توجه به مشکلاتی که از شروع فصل وجود داشت، هم به خاطر کرونا، جدا شدن بازیکنان و تغییرات و مشکلات مالی که داشتیم، همه اتفاقاتی که افتاد فراز و نشیب‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر توانستیم به یک ثبات خوبی برسیم و از لحاظ فنی شرایط خوبی را پشت سر بگذاریم که جا دارد از همه بازیکنان تشکر کنم، به خاطر اینکه بیشترین سختی را آنها تحمل کردند و انتظارات هواداران و رسانه‌ها را خوب مدیریت کردند.

گل‌محمدی درباره شرایط پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات تصریح کرد: ما مهدی ترابی و شهریار مغانلو را جذب کردیم و فرشاد فرجی را هم در حال صحبت کردن با باشگاهش هستیم. اگر مشکلات برطرف شود او را هم به خدمت می‌گیریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اعتراض بازیکنان این تیم به خاطر عدم دریافت مطالبات‌شان خاطرنشان کرد: مشکلات مالی باشگاه خیلی زیاد است. آنهم به خاطر شکایت‌های فراوانی که در این فصل داشتیم و سال بعد هم این مشکلات وجود دارد و هنوز کاملاً برطرف نشده است. یکسری فشارها را به این صورت باشگاه تحمل می‌کند و از طرف دیگر هم مشکلات مالی بازیکنان هست که باید به این موضوع هم توجه شود. این مسائل باید به یک صورتی مدیریت شود. بازیکنان در حال تلاش هستند و انتظار این است که قدر تلاش و زحمت‌شان را باشگاه بداند و اگر قولی داده می‌شود حتماً عملی شود. ما خودمان می‌دانیم که مشکلات زیاد است که عمدتاً مالی هم است و هر تصمیمی که از سوی بازیکنان و کادر فنی گرفته می‌شود در جهت به آرامش رسیدن تیم است، باشگاه هم باید برای حل مشکلات یک مقدار بیشتر تلاش کند.

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که محمد دانشگر به منزل او آمده است یا خیر، گفت: به خانه من آمده است؟! این صحبت‌ها در فصل نقل‌وانتقالات است و یک بازیکن که از باشگاهش جدا می‌شود گمانه‌زنی می‌شود. واقعاً این اتفاق نیفتاده است و من هیچ صحبتی با دانشگر نداشته‌ام و هیچ تصمیمی هم برای جذب او نداریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=11205
  • منبع : خبرگزاری خبرآنلاین

نوشته های مشابه

03اردیبهشت
خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد
مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط دو کنسرسیوم بانکی و پتروشیمی؛

خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.