• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

سر تیتر اخبار

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲

2

دومین محموله واکسن روسی کرونا به ایران ارسال شد

  • کد خبر : 10330
  • 24 بهمن 1399 - 13:18
دومین محموله واکسن روسی کرونا به ایران ارسال شد
سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه اعلام کرد که دومین محوله واکسن روسی موسوم به «اسپوتنیک وی» امروز جمعه با یک پرواز اختصاصی به تهران ارسال شد.

به گزارش عصر تحلیل به نقل از ایرنا، سید کاظم جلالی گفت: محموله دوم واکسن کرونای روسی اسپوتنیک-وی طبق وعده مقامات بهداشتی روسی پنجشنبه شب تحویل سفارت ایران و امروز جمعه با یک پرواز اختصاصی به تهران ارسال شد.

وی گفت: طبق برنامه محموله سوم نیز ۳۰ اسفند ارسال می شود و محموله های بعدی به همین روال هر دو هفته یکبار تا رسیدن به دو میلیون دوز کامل ادامه خواهد یافت.

جلالی اظهار داشت: در سفر هیات  وزارت بهداشت ایران در هفته جاری گفت و گوهای خوبی بین مقام های وزارت بهداشت ایران و روسیه انجام گرفت که می تواند نقطه عطفی در روابط دو کشور در عرصه بهداشت و درمان باشد.

جلالی گفت: ایران اهمیت ویژه ای برای همکاری های بهداشتی و درمانی با روسیه قائل است و به همین دلیل هیاتی در چنین سطح اعزام کرده است که این را نقطه عطف می دانیم.

سفیر جمهوری اسلامی ایران درباره توافق تهران و مسکو در زمینه تولید مشترک واکسن اسپوتنیک وی در ایران گفت:  بسیار زودتر از آنچه تصور می‌شد، ایران و روسیه در زمینه تولید مشترک واکسن به توافق رسیدند و بزودی تولید واکسن اسپوتنیک در ایران آغاز می‌شود.

جلالی افزود: با آغاز تولید واکسن در کشورمان، جمهوری اسلامی ایران می‌تواند بعنوان هاب منطقه‌ای، علاوه بر واکسیناسیون شهروندان ایرانی، نیاز کشورهای همسایه را نیز برطرف کند.

جلالی گفت: نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و روسیه روز چهارشنبه توافقنامه همکاری‌های گسترده در زمینه بهداشت، درمان و سلامت امضا کردند که در آن امکان تولید مشترک واکسن هم پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=10330

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.