• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

سر تیتر اخبار

دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم اتمام ۵۰ پروژه هوش مصنوعی تا مرداد ماه سال آینده بدون صورتحساب الکترونیک از فروشگاه خارج نشوید ترکیب استقلال و سپاهان مشخص شد واریز عیدی ۲٫۵ میلیون تومانی بازنشستگان افزایش ۲ برابری ارز مسافرتی به  ۱۰۰۰ یورو/ دهک های پایین واکنش نشان دادند مشکلی برای تامین ایستگاههای شارژ خودروی برقی نداریم/ تعرفه برق خودرو تجاری حساب می شود آیا سامانه خودنویس، بساط دلالی مسکن را جمع می کند؟! کارت مادران باردار و شیرده امروز شارژ می‌شود

2
در گفت و گو با ایراسین عنوان شد؛

رفع مشکلات زیرساختی «سیماکاشی» اردستان با حضور وزیر صمت

  • کد خبر : 13376
  • 02 خرداد 1400 - 11:25
رفع مشکلات زیرساختی «سیماکاشی» اردستان با حضور وزیر صمت
با حضور وزیر صمت مشکلات زیرساختی این واحد صنعتی رفع شد و امیدواریم در آبان ماه به بهره برداری برسد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، روح الله غبرایی میبدی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین ضمن بازدید وزیر صمت از این واحد صنعتی اظهار کرد: این واحد تولیدی از تیرماه سال گذشته با اشتغال زایی ۳۰۰ نفر کلنگ زنی شد و امیدواریم در آبان ماه به بهره برداری برسد.

ارتقاء حوزه مسکن / آغاز عملیات ساخت ۵۶۲ واحد مسکونی در اردستان

وی افزود: در فاز نخست ظرفیت تولید کارخانه سیماکاشی ۱۵ هزارمترمربع در روز خواهد بود و گنجایش ظرفیت تولید روزانه به ۲۰ هزارمترمکعب در روز هم خواهد رسید.ظرفیت تولید فاز اول کارخانه سیماکاشی ۱۵ هزار متر مربع در روز است و تا ۶۰ هزار متر مربع در روز نیز کارخانه گنجایش افزایش ظرفیت دارد.

مدیرعامل سیماکاشی در خصوص اشتغال ایجاد شده در این کارخانه تصریح کرد: این واحد صنعتی مشکلات زیرساختی نظیر تامین گاز و برق داشت که با دستور وزیر قرار شد تامین برق از شهرستان مهاباد و تامین گاز هم از شهرستان اردستان انجام بگیرد.

گفتنی است علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن تجارت در آغاز سفر دوروزه به استان اصفهان امروز از واحدهای صنعتی فولاد کویر، سیما کاشی و واحد کویر مقوا بازدید کرده تا این واحدهای صنعتی در هفته دولت به بهره برداری برسد. همچنین،  قرار است امروز واحد فاستونی اردستان پس از ۶ سال رکود و با تملک بانک سپه و جذب سرمایه گذار مجددا به چرخه تولید برگردد و زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر را فراهم شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=13376
  • منبع : روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.