• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024

سر تیتر اخبار

برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن

2
دستاورد سفر مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به استان اصفهان:

ارتقاء حوزه مسکن / آغاز عملیات ساخت ۵۶۲ واحد مسکونی در اردستان

  • کد خبر : 12120
  • 29 فروردین 1400 - 12:15
ارتقاء حوزه مسکن / آغاز عملیات ساخت ۵۶۲ واحد مسکونی در اردستان
احمد اصغری مهرآبادی در نخستین گام با حضور در جلسه هماهنگی پروژه‌های سازمان ملی زمین و مسکن به بررسی پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها در سطح استان اصفهان پرداخت و ضمن هماهنگی لازم، راهکارهای عملی برای تکمیل این طرح‌ها ارائه داد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛  احمد اصغری مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بمنظور هماهنگی، بررسی و بازدید از پروژه‌های این سازمان در سطح استان و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های مسکن اردستان با استقبال علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و جمعی از مسئولان استانی به اصفهان آمد.

وی در نخستین گام با حضور در جلسه هماهنگی پروژه‌های سازمان ملی زمین و مسکن به بررسی پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها در سطح استان اصفهان پرداخت و ضمن هماهنگی لازم، راهکارهای عملی برای تکمیل این طرح‌ها ارائه داد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن پیش از ظهر امروز به شهرستان لنجان عزیمت کرد و ضمن حضور در محل یادمان شهدای گمنام این شهرستان و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام والای شهدا، از سایت طرح اقدام ملی مسکن لنجان و اراضی ملی تحت اختیار ذوب‌آهن اصفهان بازدید کرد.

وی در این رابطه اذعان داشت: جهت حل مشکلات موجود اراضی تحت اختیار ذوب‌آهن، اقدامات و مراحل کارشناسی بیشتری نیاز است تا بتوان به یک جمع‌بندی دقیق رسید.

در ادامه این سفر، عملیات اجرایی ۱۳۲ واحد از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن و ۴۳۰ واحد از پروژه‌های مسکن محرومین شهرستان اردستان با حضور مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن آغاز شد.

اصغری مهرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر کشور اظهار کرد: مجموعاً عملیات اجرایی ساخت دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن‌مهر در سطح کشور در نظر گرفته شد که خوشبختانه با تلاش همکارانم و کمک دولت توانستیم بخش عمده این مسکن‌ها را به اتمام برسانیم.

وی افزود: از این میزان ۲۵ هزار واحد تا کنون باقیمانده و نیمه تمام است که این آمار به جز واحدهای فاقد متقاضی و واحدهای دارای مشکلات حقوقی بوده.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ابراز امیدواری کرد که تا قبل از اتمام دولت بتوانیم پرونده مسکن‌مهر در کل کشور را ببندیم چرا که عمدتاً واحدهای باقیمانده مسکن‌مهر در مرحله نازک‌کاری و نصبیات قرار دارند.

وی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن و آخرین وضعیت این طرح اذعان داشت: مطابق با آخرین آمار، در سطح کشور برای شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر تعداد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند و ۱۲۰ هزار نفر نیز تا کنون واریز وجه داشته‌اند.

اصغری مهرآبادی با بیان اینکه تنها برای حدود ۲ الی ۳ هزار واحد در سطح کشور تا‌کنون تامین زمین نشده است گفت: تقریبا به تعداد افرادی که واریز وجه داشتند در سطح کشور زمین تامین شده و برای تعداد اندکی که با کمبود زمین مواجه شدند نیز از طریق‌های مختلف اراضی مورد نیاز را تامین و این موضوع را حل می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش تولید مسکن و عرضه بیشتر آن، قیمت مسکن در سطح کشور تحت تاثیر قرار می‌گیرد و به لطف خدا بخشی از مشکلات جوانان برای تامین مسکن حل می‌شود.معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بعنوان آخرین برنامه سفر یک روزه خود در استان اصفهان، از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در شهرهای مهاباد و اردستان دیدن کرد و با تشکیل جلسه در مسجد جامع اردستان به بررسی مشکلات حقوقی و املاکی این اراضی پرداخت و دستورات لازم در اینخصوص را صادر کرد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=12120
  • منبع : راه و شهرسازی استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

16اردیبهشت
حقوق ناچیز کارگران با تورم حاکم بر بازار همخوانی ندارد
پنجره ای کدر رو به حل مشکل مسکن کارگران؛

حقوق ناچیز کارگران با تورم حاکم بر بازار همخوانی ندارد

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.