• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

سر تیتر اخبار

دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم اتمام ۵۰ پروژه هوش مصنوعی تا مرداد ماه سال آینده بدون صورتحساب الکترونیک از فروشگاه خارج نشوید ترکیب استقلال و سپاهان مشخص شد واریز عیدی ۲٫۵ میلیون تومانی بازنشستگان افزایش ۲ برابری ارز مسافرتی به  ۱۰۰۰ یورو/ دهک های پایین واکنش نشان دادند مشکلی برای تامین ایستگاههای شارژ خودروی برقی نداریم/ تعرفه برق خودرو تجاری حساب می شود آیا سامانه خودنویس، بساط دلالی مسکن را جمع می کند؟! کارت مادران باردار و شیرده امروز شارژ می‌شود

6
رهبر انقلاب:

روز انتخابات روز ملت ایران است

  • کد خبر : 14425
  • 28 خرداد 1400 - 8:10
روز انتخابات روز ملت ایران است
رهبر انقلاب اسلامی روز انتخابات را روز ملت ایران دانستند و تاکید کردند: امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند.

به گزارش عصر تحلیل؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه ۲۸ خرداد) پس از انداختن رای خود به صندوق سیار ۱۱۰ مستقر در حسینیه امام خمینی (ره) یادآورشدند: روز انتخابات روز ملت ایران است. امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند. مردمی که با حضور کنار صندوق‌های رای و با دادن رای در واقع تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سال‌های آینده معین می‌کنند.

ایشان با بیان اینکه امروز متعلق به مردم است، افزودند: هر کاری که ملت ایران امروز تا شب انجام بدهند از حضور کنار صندوق تا رای دادن، این سازنده آینده آنها و تعیین‌کننده سرنوشت چهار ساله آنهاست. درست به همین دلیل است که عقل و خرد انسان حکم می‌کند که در این آزمون بزرگ ملی و سراسری همه شرکت کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ادامه دادند: اینکه ما مکرر مردم را به حضور در انتخابات دعوت می‌کنیم این اولین اثر و نتیجه آن به خود مردم بازمی‌گردد. البته با حضور مردم، کشور و نظام جمهوری اسلامی امتیازات بزرگی را در عرصه بین‌المللی به دست می‌آورد، لیکن آنکه اول منتفع می‌شود خود مردم هستند.

ایشان در ادامه تاکید کردند: بیایید و تشخیص بدهید و انتخاب کنید و رای بدهید. این چیزی است که برای آینده کشور و یکایک مردم دارای اهمیت است. حتی یک رای هم مهم است. هیچ کس نگوید حالا با یک رای من چه اتفاقی خواهد افتاد؟ یک رای هم قطعا دارای اهمیت است و یک رای یک رای، آرای میلیونی ملت را تشکیل می‌دهد.

مقام معظم رهبری همچنین عنوان کردند: اعتقاد من این است که با نیت خدایی وارد شوید و ثواب ببرید. توصیه من هم این است که این کار مهم و لازم را هرچه زودتر انجام بدهید و همان اول وقت رای بدهید. بله تا آخر وقت، ساعات زیادی وجود دارد، لیکن هرچه زودتر این وظیفه و تکلیف را انجام بدهید بهتر است.

ایشان با ابراز امیدورای نسبت به اینکه ان‌شاءالله خدا به آرای مردم ایران برکت بدهند، تاکید کردند: امیدوارم بتوانید با آرای خود آینده خوبی را برای کشور و یکایک آحاد ملت تهیه کنید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین تصریح کردند: ان‌شاءالله به برکت حضرت علی بن موسی الرضا (س) که این ایام متعلق به این بزرگوار است امروز برای ملت ایران یک جشن باشد و به توفیق الهی همین طور هم خواهد شد و ملت از این انتخابات ان‌شاءالله خیر خواهد دید به توفیق پروردگار.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پایان با تشکر از همه دست‌اندرکاران انتخابات خاطرنشان کردند: تاکید می‌کنم همه کار را با اتقان کامل در هر نقطه از کشور انجام بدهند. به خبرنگاران و عکاسان محترم هم سلام می‌کنم و خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=14425
  • منبع : ایرنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.