• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024

سر تیتر اخبار

پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران

4
بار دیگر افتخاری دیگر در فولاد مبارکه اصفهان:

تولید تختال از ۷ میلیون تن گذشت / عبور تولید فولاد خام از ۱۰ تن

  • کد خبر : 11368
  • 02 فروردین 1400 - 18:08
تولید تختال از ۷ میلیون تن گذشت / عبور تولید فولاد خام از ۱۰ تن
این بار فولاد مردان فولاد مبارکه توانستند با درایت خود بخصوص در عرصه مدیریت تولید را به 10 میلیون تن برسانند و رکود بیش از 7 میلیون تن تولید تختال را ثبت کنند.

به گزارش عصر تحلیل، این بار فولاد مردان فولاد مبارکه توانستند با درایت خود بخصوص در عرصه مدیریت تولید را به ۱۰ میلیون تن برسانند و رکود بیش از ۷ میلیون تن تولید تختال را ثبت کنند. به همین منظور حمید رضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در پیامی این دستاورد را تبرک گفت که در ادامه می خوانید:

به راستی برخی معانی را نمی توان در قالب واژه ها گنجاند و حق مطلب را نمی توان برای آن ها ادا کرد. مردان بزرگ اتفاقات بزرگ را رقم می زنند و اکنون مردان سخت کوش فولادمبارکه دستاوردی را از آن خود کرده اند که بزرگی و قدر و قیمت آن فراتر از ظرف واژه ها و کلمات است.

فولادمبارکه در آستانه ورود به قرن امید و در آخرین ساعات سالی که مجموعه ای از مشکلات و محدودیت ها را در خود جای داده بود یکبار دیگر تاریخ ساز شد و در کوران تحریم و کمبود مواد اولیه و انرژی مورد نیاز، در مواجهه با بادهای سهمگین هجمه ها آنچه را که لیاقتش را داشت به دست آورد و یکبار دیگر ثابت کرد که این فرزند خلف انقلاب اسلامی در عرصه صنعت و اقتصاد، ارزش آنهمه سرمایه گذاری وجوانی هایی که به پیری گرائیدند را داشته است.

تولید بیش از ۷ میلیون تن تختال در کارخانه اصلی و مادر فولادمبارکه و ۱۰ میلیون تن فولاد خام در گروه فولاد مبارکه برای بسیاری شاید فقط  اعدادی باشد  در کنار جمع کثیر عددهایی که  هر روز می شنوند اما برای اهل فن این عدد و این رکوردشکنی معنایی جز دریایی از غیرت و کوهی از عزم و اراده ندارد!

دستیابی به این میزان تولید، آرزوی دیرینه فعالان صنعت و پایه گذاران این شرکت در سال های دفاع مقدس و سال های اولیه احداث این مجتمع بزرگ صنعتی بود که امروز به بار نشسته و به واقعیتی انکار ناپذیر تبدیل شده است.

شیرینی شهد این موفقیت در پایان سال حادثه ها و آغاز قرن جدید گوارای وجود همه آن هایی باد که دل در گروی استقلال و آزادی این نظام مقدس دارند.

کارکنان گروه فولاد مبارکه چه خوش هدیه ای را به هم وطنان خود دادند و سهم خود را در تحقق شعار “جهش تولید”  تمام و کمال ادا نمودند. اینجانب در این لحظه های باشکوه؛ با غرور و افتخار برخاسته از همت همکارانم در گروه بزرگ فولاد مبارکه به همه آن هایی که در قالب یک تیم بزرگ کاری این دستاورد بزرگ را آفریدند ادای احترام می کنم و به ایشان دست مریزاد می گویم.

سال ۱۴۰۰ سال فولادمبارکه و همه اراده های فولادین است. ان شاءالله

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=11368

    نوشته های مشابه

    15اسفند
    منیریه، محله قجری تهران
    در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

    منیریه، محله قجری تهران

    05آذر
    سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.