• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

5
رئیس کنترل موجودی و سفارشات کالای شرکت پالایش نفت اصفهان:

ساماندهی اقلام انبارهای پروژه و مازاد شرکت پالایش نفت اصفهان کلید خورد

  • کد خبر : 15293
  • 19 تیر 1400 - 10:16
ساماندهی اقلام انبارهای پروژه و مازاد شرکت پالایش نفت اصفهان کلید خورد
یکی از اثرات مثبت این موضوع تأمین به موقع نیازهای شرکت و برنامه ریزی صحیح عملیات ارائه کالاهای ضروری به متقاضیان است.

به گزارش عصرتحلیل از اصفهان، این امور در راستای بهینه سازی موجودی انبارها با هدف جلوگیری از رکود سرمایه و با همکاری واحدهای مهندسی و تعمیرات، از بهمن ماه سال گذشته نسبت به تعیین تکلیف اقلامی که برای پروژه ها خریداری شده وهمچنین اقلام مازاد پروژه ها، اقدام نموده است.

کیوان خزائیل با اشاره به پایان یافتن مرحله اول بررسی ها اظهار داشت: این مرحله شامل بررسی اقلام خریداری شده ای بود که تا قبل از سال ۱۳۹۵ متقاضیان بنا به دلایلی کالا را از انبار تحویل نگرفته بودند. با توجه به به اهمیت این موضوع که کالاهای خریداری شده باید در پروژه ها استفاده شده و یا تعیین تکلیف شوند، اقدامات شرکت به صورت فوق العاده و به عنوان یک پروژه پیگیری شده است و بدون تردید تا تعیین تکلیف نهایی همه اقلام، اقدامات مربوطه به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: این مهم با استفاده ازسامانه جامع سیستم یکنواخت کالای صنعت نفت و با هدف هماهنگی بین صنایع نفتی و بهره مندی آنها از امکانات یکدیگر، در حال انجام است. همچنین در حال حاضر تعداد ۴۲۱ر۴۲ قلم کالا (با قیمت زمان خرید) بیش از ۵ هزار میلیارد ریال در انبارهای پالایشگاه موجود است که به طور مداوم با استفاده از سیستم فوق پایش و کنترل می گردند.

خزائیل با اشاره به مدیریت لحظه ای موجودی کالاها در انبارها افزود: یکی از اثرات مثبت این موضوع تأمین به موقع نیازهای شرکت و برنامه ریزی صحیح عملیات ارائه کالاهای ضروری به متقاضیان است.

رئیس کنترل موجودی و سفارشات کالای شرکت پالایش نفت اصفهان امکان پیش بینی های صحیح به منظور ارائه دقیق آمار کالاهای مورد نیاز و میزان موجودی کالاو مواد اولیه شرکت ها را از مزایای این سیستم برشمرد.

گفتنی است در شرکت پالایش نفت اصفهان ۴ انبار اصلی شیمیایی، عمومی، یدکی و پروژه ها موجود است که در انبارهای شیمیایی، عمومی و یدکی کالاهای مصرفی مورد نیاز واحدهای عملیاتی پالایشگاه نگهداری می شود و در انبار پروژه ها، کالا و اقلام مورد نیاز پروژه ها که اغلب به صورت موردی هستند و درخواست آنها توسط متقاضیان صادر شده، وجود دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=15293
  • منبع : پالایشگاه اصفهان

نوشته های مشابه

01اردیبهشت
قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد
 با حضور مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان و استاندارهرمزگان صورت گرفت:

قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.