• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

7
مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان گفت :

 سرمایه گذاری پالایشگاه برای انتقال آب دریای عمان به اصفهان / مشارکت پالایشگاه و ذوب آهن در تامین ۲۰ درصد آب شرکت صفه

  • کد خبر : 20908
  • 02 تیر 1402 - 10:28
 سرمایه گذاری پالایشگاه برای انتقال آب دریای عمان به اصفهان / مشارکت پالایشگاه و ذوب آهن در تامین ۲۰ درصد آب شرکت صفه
محسن قدیری در جمع خبرنگاران گفت: شرکت پترو پالایش اصفهان با مشارکت استانداری اصفهان ، اتاق بازرگانی، ذوب آهن و فولاد مبارکه دراین پروژه ی عظیم در حال انتقال آب از دریای عمان به شرکت پترو پالایش اصفهان هست که در نیمه ی اول سال آینده به اصفهان می رسد،ناگفته نماند که شرکت پترو پالایش در تامین آب شرکت صفه حدود۲۰٪ به همراه ذوب آهن مشارکت دارد.

به گزارش پایگاه خبری عصر تحلیل از اصفهان،مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان در خصوص مدیریت آب گفت :در نیمه اول سال آینده بعد از ۴۴ سال ورود آب شرب به پالایشگاه قطع می شود و صرفا از پساب فاضلابی که ده سال پیش مجوز استفاده ی آن را داده اند برای مصارف شرکت بهره برداری می کنند.
وی ادامه داد :با مدیریت برنامه ریزی شده و صحیح ۷۵٪مصرف آب پالایشگاه را کاهش می دهیم که این مقدار درصد قابل توجه ای است.
قدیری با بیان اینکه توسعه منتظر هیچ ملت و دولتی نمی ماند، بیان کرد:دنیای کنونی امروزما در مسیر توسعه یافتگی با انواع تکنولوژی ها از جمله هوش مصنوعی با سرعت پیش می رودو ما نباید از این مسیر عقب بمانیم و حسرت نداشته ها را بخوریم.
مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان، اظهار کرد:برنامه توسعه ای، که ما را بین المللی نکند مبنای پایداری نیست و تلاش ما بر این است که یک هلدینگ موفق بین المللی در سطح شرکت های روزدنیا داشته باشیم، و با یک برنامه توسعه ای در سطح بین المللی قرار بگیریم و افتخاراتی را کسب کنیم ،که در حال حاضر ۴۵۰ ابر پروژه که خود شامل چندین پروژه ی دیگر در زیر مجموعه شان هستند،در حال بهره برداری است.
قدیری ادامه داد: شرکت پترو پالایش اصفهان در سال ۱۴۰۱ با %۳۷٫۷ همت سود رتبه ی اول سود دهی در شرکت های پالایشی بورسی و غیر بورسی را داشته است و با برنامه ریزی های دولت ۴۰٪این سود صرف پروژه های ما شد وهمچنان امید دستیابی به سود بالاتر در سال های آینده را داریم.

بیش از ۹۵ درصد تجهیزات نصب شده در شرکت تولید داخلی است
مدیر عامل شرکت پترو پالایش اصفهان ،گفت:درمجموعه پالایشگاه اصفهان چیزی به نام تحریم وجود ندارد و با برنامه ریزی های انجام شده ، بیش از ۹۵ درصد تجهیزات نصب شده در مجموعه ساخت داخلی است و مفتخر هستیم که حتی یک نفر خارجی هم در مجموعه ی ما وجود ندارد.
وی اذعان کرد:شرکت پترو پالایش در سال های ۱۴۰۵ و ۱۴۰۶ به هیچ عنوان خام فروشی ندارد ،با این برنامه ریزی ها و با توجه به سازندگی گسترده ای که در کشوروجود دارد شرکت ما هم در دولت سیزدهم و چهاردهم جزو شرکت های برتری می شود که تا کنون کشورمااز نظر پالایشی چنین شرکتی را ندیده است.

نیروی انسانی مهمترین سرمایه ماست
محسن قدیری با اشاره به اینکه تمام سرمایه ی ما نیروی انسانی است ،گفت: منبع نیروی انسانی با بهره بری بالا حاصل این است که به سوی ضرورت ها و مدیریت زمان برویم ،نیروهای انسانی بایدروی پرسشگری داشته باشند که در برابر توسعه نیافتگی هابتوانند اعتراض و انتقاد کنندوهیچ وقت انسان توسعه یافته درحسرت توسعه نمی ماند.
وی ادامه داد :در سال گذشته قریب به هزار نفر نیروی بومی استان را جذب کردیم که بیش از ۶۵۰نفر آن ها از نخبگان استان بودند.و این روند با مبنای جوان سازی مجموعه ادامه دارد و درحال پرورش مدیران پروژه و مدیران استراتژیک با تفکر استراتژیک در مجموعه هستیم ،بنا بر قولی که دادیم تا سال ۱۴۰۵دویست مدیر استراتژیک و نخبه به کشورمان تقدیم می کنیم.

چشم اندازی که درسال ۱۴۰۵ مارابه هلدینگ برتر پترو پالایش تبدیل میکند
قدیری با بیان اینکه ۹۷/۲۲spiپیشرفت چشم انداز ماست، تصریح کرد:ما امروزه شاهد تحولاتی بوده ایم که در نوع خود بی نظیر بوده است و چیزی نزدیک به صد درصد پیشرفت چشم انداز شرکت ماست.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی تولید محصولات با کیفیت تر، هر ایده ای که در پالایشگاه مطرح می شود را در می یابیم وآن ها را در گروه تخصصی مورد بررسی قرار می دهیم، در صورت نیاز از مشاوران بیرون از سازمان هم بهره می گیریم ،بهترین و اقتصادی ترین روشی را که با پیکره بندی خاصی که حاصل fsوتوجیه اقتصادی است را بدست می آوریم وهمچنان با تامین بودجه ی مالی و تعیین مدیر پروژه آموزش های لازم داده می شودکه توسط بروزترین کنترل پروژه در سطح ایران انجام می شود و با تمام شرکت های روز دنیا برابری میکند.
وی ادامه داد:ما با بالاترین ضریب پیچیدگی واستفاده از تکنولوژی بالاتر و تولید محصولات با کیفیت تر هم سومی شویم با چشم اندازی که در سال ۱۴۰۵ ما به هلدینگ برتر پترو پالایش منطقه تبدیل شده باشیم.

مدیریت ۲۵ درصد از جایگاههای بنزین کشور
وی در ادامه صحبتهای خود در پاسخ به سوال خبرنگار اکوانرژی در خصوص مدیریت جایگاههای بنزین در کشور گفت: در چشم انداز این شرکت قصد داریم ۲۵ درصد از جایگاههای بنزین در کشور را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=20908
  • نویسنده : مریم محمدی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.