• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024

سر تیتر اخبار

پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران

2
پایان مذاکرات و امضاء قرارداد 2.5 ساله

سرمربی استقلال مشخص شد

  • کد خبر : 10927
  • 13 اسفند 1399 - 16:21
سرمربی استقلال مشخص شد
یکبار دیگر استقلال و فرهاد مجیدی؛ یکبار که نه،‌این برای سومین بار است که مجیدی هدایت استقلال را برعهده می‌گیرد.

به گزارش عصر تحلیل، فرهاد مجیدی همانطور که انتظار می‌رفت دقایقی پیش با امضای قراردادی ۲٫۵ ساله به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد.

فرهاد مجیدی که بعد از فینال جام حذفی سال گذشته از سمتش در استقلال استعفا کرد و به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز نرفت، حالا بعد از چند ماه با برکناری محمود فکری بار دیگر با مسئولان استقلال برای قبول هدایت تیم به توافق رسید و به عنوان سرمربی به استقلال برگشت.

مجیدی اما برای سومین بار است که هدایت استقلال را برعهده می‌گیرد. او در دوره مربیگری وینفرد شفر در این تیم به عنوان مربی کار خود را در استقلال دنبال کرده بود و در ادامه نیز در فصل گذشته سرمربیگری آبی‌ها را برعهده گرفت.

مجیدی در پایان آن سال از استقلال رفت تا مدیران باشگاه آندره‌آ استراماچونی مربی ایتالیایی را به ایران بیاورند و هدایت تیم را به او بسپارند. از این رو بعد از جدایی استراماچونی مجیدی بار دیگر سرمربی استقلال شد و قراردادی ۱٫۵ ساله امضا کرد. نکته جالب اینکه مجیدی در پایان فصل گذشته با احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه به مشکل خورد و جمیع این اختلافات منجر به استعفا و جدایی اش شد.

حالا در شرایطی که محمود فکری هدایت استقلال را در ابتدای لیگ بیستم برعهده گرفته بود و طی شانزده دیدار به عنوان سرمربی کار را دنبال کرد، فرهاد مجیدی برای سومین بار به این تیم برگشته تا سرمربی شود.

قرارداد مجیدی با آبی پوشان اینبار به مدت ۲٫۵ سال به امضا رسیده و شماره هفت سابق استقلال می‌تواند اگر مشکل خاصی پیش نیاید تا پایان لیگ بیست و دوم روی نیمکت تیم محبوبش بنشیند.

مجیدی در دوران بازی خود یکی از محبوب ترین فوتبالیست های تاریخ استقلال به شمار می‌رفت؛ او همواره نزد هواداران استقلال محبوب بوده و همین محبوبیت هم سبب شده مدیران باشگاه هر وقت خواستند از زیر فشار رها شوند از نامش استفاده کنند. اینبار هم که استقلال در شرایط سختی قرار گرفته از مجیدی خواسته شده تا هدایت تیم را برعهده بگیرد و کارش را دنبال کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=10927
  • منبع : ورزش3

نوشته های مشابه

03اردیبهشت
خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد
مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط دو کنسرسیوم بانکی و پتروشیمی؛

خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.