• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

سر تیتر اخبار

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲

3
شهردار اصفهان خبر داد:

ضرب‌الاجل شهرداری به متخلفان ساخت‌وسازهای غیرقانونی

  • کد خبر : 20677
  • 30 اردیبهشت 1402 - 16:05
ضرب‌الاجل شهرداری به متخلفان ساخت‌وسازهای غیرقانونی
شهردار اصفهان گفت: شهروندانی که طی سال های گذشته به دلیل ساخت و سازهای غیرقانونی موفق به دریافت سند تفکیکی نشده اند تا 25 تیرماه امسال فرصت دارند نسبت به رفع موانع غیرقانونی ساختمان خود اقدام کنند.

 

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده روز سی‌ام اردیبهشت‌ماه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، برگزاری پنجمین اجلاس رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها و نخستین اجلاس معاونان شهرسازی و معماری کلان‌شهرها را از رویدادهای مهم طی هفته گذشته در اصفهان دانست و اظهار کرد: اصفهان طی دو روز پرکار، میزبان وزیر کشور نیز بود و در مجموع طی جلسات برگزار شده، تصمیم‌های خوبی به‌نفع شهر گرفته شد.

او با بیان اینکه در سال‌های گذشته برخی شهروندان در فرایند ساخت‌وساز ساختمان خود با مشکل دریافت پایان ساخت مواجه می شدند، افزود: برخی از این افراد که خلاف پروانه خود ساخت‌وساز کرده یا ساختمانی را بدون پروانه احداث کرده‌اند، طبق قانون پایان ساخت دریافت نخواهند کرد.

او ادامه داد: این افراد به دلیل نداشتن پایان ساخت، نمی‌توانند سند تفکیکی دریافت کنند و به تبع آن، خانه از طریق سند قابل فروش نیست و از تسهیلات وام نیز برخوردار نمی شود.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: سال گذشته در تنظیم بودجه ۱۴۰۲ در بند «ت» بودجه تبصره‌ای گنجانده شد که بر اساس آن به شهرداری‌ها اجازه داده شد طی مدتی کوتاه تا پایان ماه نهم سال، پرونده‌ها را دوباره بررسی کنند. بر این اساس درصدد هستیم با استفاده از ظرفیتی که قانون ایجاد کرده است، در صورت امکان مشکل آنها را رفع کنیم.

او اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در سامانه

myisfahan.ir

به بخش درخواست اجرای بند «ت» تبصره ۶ وارد شوند، اطلاعات خود را بارگذاری و کد رهگیری دریافت کنند تا پرونده آنها در شهرداری مورد بررسی قرار گیرد، بر این اساس در صورت امکان پایان ساخت برای آن‌ها صادر خواهد شد.

قاسم زاده با بیان اینکه شهروندان تا ۲۵ تیرماه امسال می‌توانند از این فرصت استفاده کنند، گفت: طبق قانون زمان این فرصت غیرقابل تکرار است، لذا برای یک بار به کسانی که در ساخت‌وساز تخلف کردند این فرصت داده می‌شود تا از این بن‌بست خارج شوند.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=20677

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.