• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

3
با موفقیت انجام شد؛

طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی دوربین‌های نواحی مختلف فولاد مبارکه

  • کد خبر : 3798
  • 01 خرداد 1399 - 10:12
پروژۀ طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی دوربین‌های اولویت‌دار نواحی مختلف فولاد مبارکه، توسط ناحیۀ اجرای پروژه‌های جنبی و پشتیبانی شرکت با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش عصر تحلیل، کارشناس اجرای پروژه‌های جنبی و پشتیبانی در این خصوص افزود: به‌منظور کنترل فرایندهای نواحی مختلف فولاد مبارکه از اسفندماه ۹۶، تعداد ۴۳۵ سوژۀ دید اولویت‌دار در نظر گرفته شد. پس از آن عملیات بسترسازی، نصب تجهیزات، کابل‌کشی و همچنین نصب انواع دوربین‌های ثابت، دام و اسپید دام انجام شد و در نهایت در بهمن‌ماه ۱۳۹۸ دوربین‌های جدید در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدحسین صفوی‌پور با تأکید بر این‌که برای این پروژه بالغ‌بر ۱۳۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده، ادامه داد: در این زمینه از به‌روزترین تجهیزات و تکنولوژی‌ها و  نیز  جدیدترین قابلیت‌های نرم‌افزاری استفاده شده است. این در حالی است که دوربین‌های اسپید دام به‌کاررفته دارای کیفیت P 1080 یا همان FULL    HD و درجۀ حفاظتIP54  با قابلیت HDR و پشتیبانی پروتکل ONVIF هستند. همچنین دوربین‌های ثابت علاوه‌بر قابلیت‌های فوق‌الذکر، دارای قابلیت دید در شب و تکنولوژی کاهش نویز هستند و با هوزینگ‌های درجۀ حفاظتی ۶۷ IP محافظت می‌شوند.

کارشناس اجرای پروژه‌های جنبی و پشتیبانی فولاد مبارکه با اشاره به گستردگی مکان‌های نصب این دوربین‌ها گفت: دوربین‌های یادشده در شرکت فولاد مبارکه، مجتمع فولاد سبا و مجموعه فرهنگی ورزشی فردوس نصب شده و به بهره‌برداری رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه گامی بزرگ و سازنده در ایجاد شبکۀ زیرساخت نظارت تصویری بر فرایندهای تولید فولاد مبارکه برداشته شد و از این پس امکان نظارت تصویری بر فرایندهای مختلف پروسۀ تولید به وجود آمده است.

صفوی‌پور گفت: برخی از ویژگی‌های دیگر این پروژه عبارت‌اند از:

– استفاده از دوربین‌های با فناوری دیجیتال IP به‌جای دوربین‌های آنالوگ قدیمی؛

– میزان کابل‌کشی کمتر و انتقال هم‌زمان صدا، تصویر و برق؛

– امنیت ارسال داده‌های رمز در دوربین‌ها و در نتیجه افزایش امنیت؛

– هوشمند بودن دوربین‌ها و امکان تجزیه‌وتحلیل تصاویر و هوشمندسازی فرایند نظارت تصویری؛

– امکان رؤیت تصاویر دوربین‌ها در نقاط مختلف فولاد با توجه به بستر ایجادشده؛

– ایجاد امکان رؤیت کلیۀ تصاویر هر ناحیه در دفتر مدیریت ناحیه؛

– امکان گسترش شبکه و افزایش تعداد دوربین‌ها تا یک ونیم برابر شبکه موجود.

وی در پایان از حمایت‌ها و اقدامات مدیریت و کارکنان اجرای پروژه‌های جنبی و پشتیبانی، مدیریت بازرسی فنی و اتوماسیون و ابزار دقیق، واحد مخابرات، مهندسی کارخانه، شرکت‌های فنی مهندسی فولاد مبارکه و ایریسا به‌عنوان پیمانکار و کلیۀ همکارانی که در نواحی مختلف در راستای پیشرفت این پروژه همکاری داشتند، تشکر و قدردانی کرد./

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=3798
  • منبع : فولاد مبارکه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.