• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

سر تیتر اخبار

طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید

8
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان مطرح کرد:

فعالیت ۳۰ درصد صنعت استان در نجف‌آباد

  • کد خبر : 20880
  • 20 خرداد 1402 - 14:57
فعالیت ۳۰ درصد صنعت استان در نجف‌آباد
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: 30 درصد صنعت استان در شهرستان نجف‌آباد فعالیت می‌کند و برنامه اتاق بازرگانی تربیت سالیانه 100 صادرکننده در استان از جمله شهرستان نجف‌آباد است.

به گزارش عصر تحلیل، نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی به همراه تعدادی از فعالان اقتصادی این شهرستان با رئیس اتاق بازرگانی اصفهان دیدار و گفت‌وگو کردند.

ابوالفضل ابوترابی در این نشست با اشاره به پیشتازی اتاق اصفهان در حوزه بین‌الملل در میان اتاق‌های بازرگانی کشور اظهار داشت: اتاق اصفهان وزنه بسیار مهمی در کشور است و آمادگی داریم در زمینه‌های گوناگون از جمله اصلاح قوانین به اتاق اصفهان کمک کنیم.
وی با بیان اینکه درخواست‌های فعالان اقتصادی نجف‌آباد تنها معطوف به این شهرستان نیست و در راستای توسعه غرب استان مطرح می‌شود، افزود: برای مثال شهرستان تیران و کرون بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده فلفل دلمه‌ای کشور محسوب می‌شود و هدف این است که این شهرستان به قطب کشت و صنعت استان تبدیل شود.
ماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس با اشاره به سایر ظرفیت‌های استان در حوزه تولید و صادرات گفت: ایجاد کنسرسیوم تولید خودرو در شهرستان نجف‌آباد در دستور کار است که باید برای آن تأمین مالی صورت گیرد. از طرف دیگر امیدواریم دفتر نمایندگی اتاق اصفهان در شهرستان نجف‌آباد هرچه زودتر راه‌اندازی شود.

امیر کشانی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز با بیان اینکه ۳۰ درصد صنعت استان در شهرستان نجف‌آباد فعالیت می‌کند، بیان کرد: اتاق بازرگانی در این دوره تأکید زیادی بر توسعه صادرات و تربیت صادرکنندگان حرفه‌ای دارد و برنامه ما تربیت سالیانه ۱۰۰ صادرکننده در استان از جمله شهرستان نجف‌آباد است.
وی با تأکید بر همراهی اتاق اصفهان برای احداث دفتر نمایندگی در شهرستان نجف‌آباد ادامه داد: پیشنهاد ما این است که فعالان اقتصادی هر شهرستان استان اقدام به تشکیل شورای راهبردی کنند تا با استقرار هیئت اجرایی، تعاملات قوی‌تری با اتاق اصفهان برقرار شود. همچنین متناظر با هر کمیسیون اتاق اصفهان کمیته‌ای در نمایندگی‌های اتاق در شهرستان‌ها راه‌اندازی شود تا مشکلات هر حوزه به‌طور دقیق‌تر به گوش اتاق اصفهان برسد.
در ادامه علی صفرنوراله، عضو هیئت رئیسه و خزانه‌دار اتاق بازرگانی با بیان اینکه فعالان اقتصادی نجف‌آباد بیشترین مشارکت را در انتخابات دوره دهم اتاق داشتند، گفت: اتاق دهم برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای توسعه صادرات دارد. صنعت‌گران و خیران بسیاری در نجف‌آباد حضور دارند، اما دفتر نمایندگی اتاق در این شهرستان چندان فعال نیست؛ بنابراین از فعالان اقتصادی این شهرستان درخواست داریم در کمیسیون‌ها و شوراهای اتاق اصفهان فعال‌ باشند و مشکلات و درخواست‌های خود را به شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان منعکس کنند.
همچنین عبدالرسول امامی، شهردار نجف‌آباد ضمن اعلام آمادگی برای کمک به صنعت در چارچوب وظایف و اختیارات شهرداری‌ها بیان کرد: شهرستان نجف‌آباد نقش پررنگی در صنعت استان دارد و اقدامات خوبی در راستای تولید و کارآفرینی در این شهرستان انجام شده و امیدواریم بتوانیم گام‌های خوبی در راستای تحقق شعار سال و اشتغال‌آفرینی برداریم.
اعلام آمادگی برای همراهی و همکاری با اتاق بازرگانی اصفهان، نیاز شهرک‌های صنعتی شهرستان نجف‌آباد به بازسازی زیرساخت‌ها، حمایت اتاق اصفهان ازSMEها، راه‌اندازی هرچه سریع‌تر دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان نجف‌آباد، حمایت از تولیدکنندگان شهرستان در حوزه صادرات، چالش تأمین مالی شرکت‌ها و صنایع، لزوم اختصاص یک درصد ارزش افزوده به نگهداری و بازسازی زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی، کمک به رفع مشکلات کارخانه‌های کاشی اصفهان و کاشی نیلو، تسهیل صدور کارت بازرگانی، لزوم راه‌اندازی شرکت‌های سرمایه‌گذاری، ایجاد شهرک دانش‌بنیان و نمایشگاه دائمی از تولیدات شهرستان نیز از دیگر مباحث مطرح‌شده از سوی فعالان اقتصادی و مدیران شهرک‌های صنعتی شهرستان نجف‌آباد در این جلسه بود.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=20880

    نوشته های مشابه

    18آذر
    حضور مسئولان نمایشگاه و اتاق بازرگانی اصفهان در ازمیر/ دستاوردهای سفر چه بود؟
    با دعوت رسمی مرکز نمایشگاهی ازمیر ترکیه صورت پذیرفت:

    حضور مسئولان نمایشگاه و اتاق بازرگانی اصفهان در ازمیر/ دستاوردهای سفر چه بود؟

    16خرداد
    اصفهان باید هاب صادرات طلا شود
    رئیس اتاق بازرگانی اصفهان مطرح کرد:

    اصفهان باید هاب صادرات طلا شود

    13خرداد
    رئیس اتاق بازرگانی مطرح کرد:

    تامین انرژی در اصفهان در وضعیت نامطلوب

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.