• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024

سر تیتر اخبار

حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد

2
شهردار اصفهان خبر داد:

۱۰ ایستگاه خط دوم مترو اصفهان در حال احداث

  • کد خبر : 4288
  • 07 تیر 1399 - 11:49
۱۰ ایستگاه خط دوم مترو اصفهان در حال احداث
شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر 10 ایستگاه خط دو مترو در اصفهان در حال احداث است و هفته گذشته تی بی ام( دستگاه حفار) در چهارمین ایستگاه یعنی ایستگاه عمان سامانی وارد کار شد.

به گزارش عصر تحلیل، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» ضمن گرامیداشت هفتم تیرماه و یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران و خدمت گزاران مردم که در سال ۶۰ به شهادت رسیدند، اظهار کرد: پایان هفته گذشته دکتر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، مهمان استان اصفهان بود که در مذاکره با وی برای کمک به مترو، «بی آر تی» و برخی مسائل دیگر دستورهای خوبی برای شهرداری اصفهان صادر شد تا با پیگیری بعدی بتوانیم برخی موانع را مرتفع کرده و با دریافت اوراق مشارکت برای مترو گام های استوار ساخت خطوط مترو را محکم تر برداریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ ایستگاه خط دو مترو در اصفهان در حال احداث است و هفته گذشته تی بی ام( دستگاه حفار) در چهارمین ایستگاه یعنی ایستگاه عمان سامانی وارد کار شد.

توسعه شهر و انقلاب عمرانی با قدرت جلو می رود

شهردار اصفهان تصریح کرد: اگرچه شرایط مالی برای ساخت مترو دشوار و کار سخت است اما فرزندان مردم در شهرداری، توسعه شهر و انقلاب عمرانی را با قدرت تداوم می بخشند و پروژه ها را جلو می برند.

وی افزود: این هفته شنبه های خلاق به ایستگاه پنجم خود می رسد و برای دومین هفته طرح «دسترنج» به عنوان موضوع شنبه های خلاق مطرح است. شنبه های خلاق به دریافت نظرات شهروندان اختصاص دارد و مدیریت شهری منتظر نظرات مردم است.

وی ادامه داد: طرح دسترنج، به فروش خلاقانه کالاها و محصولات مناطق و روستاهای مختلف استان اصفهان اختصاص دارد.

نوروزی بیان کرد: هدف این طرح، تقویت فروش محصولات و اقتصاد در این مناطق است تا تولید بیشتر محصولات بتواند به رشد اقتصادی مناطق منجر شود؛ امیدواریم این طرح گامی برای تحقق شعار امسال یعنی جهش تولید، باشد.

شهردار اصفهان همچنین به برنامه های «هر یکشنبه، یک افتتاح» اشاره و ابراز امیدواری کرد: این برنامه زمینه خدمت بیشتر خادمان مردم در شهرداری را فراهم کرده تا کارها با سرعت پیش رود.

وی با اشاره به گفته شهید دکتر بهشتی که “بالاترین خدمت به جامعه انسان ها و محکم ترین و استوارترین پایه برای زندگی کردن انسان ها این است که اندیشیدن را به آنها بیاموزیم” افزود: همین طرز تفکر بود که کوردلان را به سوی ترور ایشان سوق داد زیرا اگر ملتی اندیشیدن را بیاموزد و بتواند درست فکر کند، بقیه کارها را می تواند خودش انجام دهد./

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=4288
  • منبع : شهرداری اصفهان

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.