• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

سر تیتر اخبار

کسب رتبه نخست  ارزیابی عملکرد توسط اداره کل راهداری استان اصفهان مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟

2
محمدی گلپایگانی:

مردم در انتخابات به ندای رهبری پاسخ مثبت دادند

  • کد خبر : 15037
  • 14 تیر 1400 - 11:13
مردم در انتخابات به ندای رهبری پاسخ مثبت دادند
 رییس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر این که ۲۸ خرداد از روزهای ایام الله است، گفت: قاطبه مردم با همه گرفتاری‌ها و تبلیغات مسموم دشمنان پای صندوق‌های رای آمدند و به ندای ملکوتی رهبری پاسخ مثبت دادند.

به گزارش عصر تحلیل، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی در مراسم تکریم و معارفه روسای قوه قضاییه اظهار کرد: ماه خرداد ماه بابرکتی بود. ۲۸ خرداد قطعا از ایام الله است. در این انتخابات پرشور قاطبه مردم ایران از زن و مرد و کسانی که می‌توانستند رای دهند با همه سختی‌ها و گرفتاری‌هایی که همه به آن معترف هستند، به ندای ملکوتی مقام معظم رهبری پاسخ مثبت دادند.

 وی افزود: همه شاهد بودیم و دیدیم در روز انتخابات ۲۸ خرداد صف‌های طولانی پای صندوق های رای به وجود آمد. آن هم در شرایطی که موج تبلیغات مسموم از ناحیه دشمنان ریز و درشت ما، دشمنان این نظام و انقلاب مورد بمباران بودیم.

رییس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: ما در بمباران تبلیغات سمعی و بصری، فضای مجازی بودیم. از طرف دیگر تبلیغات افراد بدبخت و بی سروسامانی ریزه خوار دشمن بود که می‌گفتند نروید پای صندوق‌ها و رای ندهید، رای ما نه است و بعضی‌ها هم در داخل سخنانی گفتند. اما هیچ کدام در مردم اثری نکرد و به فرمایش رهبر معظم انقلاب در امر همین انتخابات همه حیرت کردند که این چه ملتی است که این چنین به رهبر و نظام خود پای بند است.

محمدی گلپایگانی گفت: امروز باید به همه مردم، به رهبر معظم انقلاب، به دست اندرکاران برگزاری این انتخابات که پای کار ایستادند، مقامات امنیتی و غیرامنیتی تبریک بگویم. بعضی‌ها انتظار داشتند که در ۲۸ خرداد حوادثی در کشور بوجود بیاید اما آب از آب تکان نخورد و مردم با آرامش کامل پای صندوق‌های رای رفتند و به آنچه که دلخواهشان بود، رای دادند.

وی افزود: روز ۲۸ خرداد در میان نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، آیت الله رییسی بالاترین رای را آورد، مردم ایشان را انتخاب کردند. شخصیت آیت الله رییسی برای همه روشن است.

رییس دفتر مقام معظم رهبری خطاب به آیت الله رییسی گفت: آقای رییسی همین برای شما بس است که حضرت آقا در حکمی که برای آقای اژه‌ای دادند کلمه «افتخار آمیز و اقدامات پایدارتان» را در مورد شما به کار بردند که خیلی مهم است چرا که  یک سند افتخار برای شما است.

محمدی گلپایگانی افزود: ایشان در مدت کوتاهی که در مسند قوه قضاییه بودند، آنچنان تحولی در دستگاه قضا بوجود آوردند که مردم امیدوار شدند. کارخانه‌هایی که بسته بود احیا شد و سفرهای پی در پی ایشان به استان‌ها در مردم امید ایجاد کرد.

وی با اشاره به کارنامه درخشان آیت الله رییسی در امر قضا گفت: ایشان از اول در امر قضا مشغول بودند. در مناصب مختلف مرحله به مرحله پله‌ها را تا به امروز که به ریاست قوه قضاییه رسیدند، طی کردند و در اینجا خوش درخشیدند و مطمئن هستم در زمان تصدی ایشان به ریاست جمهوری و با خواست خدا و عنایت اهل بیت و حضرت ولی عصر(عج) که صاحب اختیار همه ما هستند، مشکلات حل خواهد شد. این وظیفه ما است که برای موفقیت ایشان دعا کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=15037

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.