• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

3
استاندار اصفهان خبر داد:

ممنوعیت دسته روی عزاداری در اصفهان

  • کد خبر : 16124
  • 24 مرداد 1400 - 15:27
ممنوعیت دسته روی عزاداری در اصفهان
استاندار اصفهان گفت: با شیوع موج پنجم کرونا، امسال در ایام محرم و به دستور ستاد کرونا دسته‌روی عزاداری نداریم.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، عباس رضایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با ادای احترام به همه هیات‌های مذهبی، مسئولان برگزار کننده، مداحان و روحانیون اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود از همه مردم و هیات‌های مذهبی تقاضا داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و برگزاری مراسم در فضای آزاد و حداکثر به مدت یک و نیم ساعت، مراقب سلامتی خود و دیگران باشند.

وی افزود: بیمارستان‌های اصفهان بیش از این برای بستری، تخت ندارد و مسائل متعددی برای ارائه خدمت وجود دارد که از همه عزاداران تمنا دارم دستور العمل های متعدد، مصوبات و بیانات رهبری را مد نظر قرار دهند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: ما مراسم عزاداری در فضای بسته نداریم و در خواست شده مراسم عزاداری در فضای باز با رعایت دستورهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه ما امسال دسته‌روی عزاداری نداریم، اظهار داشت: مردم باید با عزم جدی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراسم سوگواری امسال را برگزار کنند.

رضایی گفت: همچنین درخواست داریم نذرهای ماه محرم با هدف کمک به مراکز درمانی به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا و تامین سلامتی مردم هزینه شود.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: از اصناف خواسته شده است تا با مدیریت و استفاده از روش های الکترونیکی و آنلاین (برخط) برای فروش محصولات و ارائه خدمات تا جای ممکن از تجمع و تردد مردم جلوگیری شود و جدیت لازم برای رعایت پروتکل‌ها مد نظر قرار گیرد.

رضایی با اشاره به اینکه واکسیناسیون با هر واکسنی باید سریعا انجام شود، افزود: برای کمبود تخت های بیمارستانی نگران هستیم و تلاش ما این است که کمتر بیمار بستری داشته باشیم و به وظیفه اخلاقی خود عمل کنیم.

استاندار اصفهان با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی یک هفته ای طی بخشنامه ای به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تأکید کرد: حضور مدیران و معاونین دستگاه‌های اجرایی جهت رسیدگی به موارد اضطراری در این ایام ضرورت دارد.

رضایی استاندار اصفهان طی بخشنامه‌ای به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تأکید کرد: با توجه به شرایط خاص شیوع اپیدمی کرونا و اعلام تعطیلی حدود یک هفته ای از تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ و محدودیت تردد و فعالیت گروه‌های ۲، ۳، ۴ و با عنایت به ضرورت آماده باش و حضور مدیران و معاونین دستگاههای اجرائی جهت رسیدگی به موارد اضطراری در ایام مذکور لازم است.

وی یادآور شد: تمامی مدیران کل، روسای سازمان‌ها، مدیران ارشد اجرایی و سرپرست شهرداری‌ها تا پایان روز ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ در مرکز استان و شهرهای محل خدمت، حضور و ضمن رسیدگی فوری به مباحث پیش آمده نسبت به حسن اجرای تدابیر حفاظتی و مراقبتی اماکن و تاسیسات متبوع شخصا نظارت داشته باشند.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=16124

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.