• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

10
نتیجه روز دوم بازیهای آسیایی

نتایج بازیهای آسیایی/مدال آوران از روز دوم بازیهای آسیایی

  • کد خبر : 21163
  • 03 مهر 1402 - 14:11
نتایج بازیهای آسیایی/مدال آوران از روز دوم بازیهای آسیایی
دومین روز از نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی در شرایطی با رقابت ورزشکاران ایران در رشته های مختلف پیگیری خواهد شد که در روز اول تعداد شکست ها و حذف شده ها از موفقیت ها بیشتر بود.

به گزارش عصر تحلیل، کاروان ورزش ایران که با ۲۸۹ ورزشکار در ۳۴ رشته ورزشی و با نام «شهید حججی» و شعار «ایمان – ایران – افتخار» در نوزدهمین دوره از بازی‌های آسیایی شرکت کرده است، در روز نخست به دو مدال در تیمی روئینگ سنگین وزن بانوان (مهسا جاور – زینب نوروزی) و تکواندو پومسه بانوان (مرجان سلحشوری) دست پیدا کرد.

نتایج روز دوم ورزشکاران ایران در این دوره از بازی‌ها به شرح زیر است:

نعمت زاده به مدال برنز رسید

مبینا نعمت زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم تکواندو در مرحله یک چهارم نهایی «کاپانووا» از ازبکستان را در دو راند متوالی شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نعمت زاده در دیدار نیمه نهایی نتوانست از پس حریف چینی بر بیاید و با قبول شکست برابر وی به مدال برنز دست پیدا کرد.

حاج موسایی به یک قدمی طلا رسید

مهدی حاج موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی برابر «آیدین آلتیبایف» از قرقیزستان در دو راند متوالی به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حاج موسایی برای رسیدن به دیدار نهایی با «چنگ کای» از چین مبارزه کرد و با برتری برابر تکواندوکار کشور میزبان راهی دیدار فینال شد.

والیبال فینالیست شد

تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم ملی والیبال قطر به میدان رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود ایران به پایان رسید. این دیدار در سه ست برگزار شد که ملی‌پوشان والیبال ایران با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ پیروز میدان شدند. با این نتیجه تیم ملی والیبال ایران به فینال صعود کرد.

حذف تنیسور ایران در اولین بازی

سینا مقیمی، ملی‌پوش تنیس مردان کشورمان در نخستین دیدارش در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو به مصاف وو تانگ لین از چین تایپه رفت که در ۲ ست متوالی مغلوب وی شد. مقیمی که ست اول را با نتیجه ۶ بر ۲ واگذار کرده بود، در ست دوم هم با نتیجه ۶ بر یک مغلوب حریفش شد تا بازنده این دیدار لقب بگیرد و از گردونه مسابقات حذف شود.

رهبری در جمع چهار شمشیرباز برتر

محمد رهبری ملی پوش کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف یانگ ینگ یو رفت و در حالی که از ناحیه زانو کمی آسیب دیده بود و ۱۰ – ۶ عقب افتاده بود خودش را رساند و ۱۱- ۱۱ برابر کرد. وی توانست در نهایت ۱۵-۱۲ صاحب برتری شده و به جمع چهارنفر برتر راه پیدا کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=21163
  • منبع : خبرگذاری مهر

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.