• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

سر تیتر اخبار

عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد

3
شهردار اصفهان در اولین نشست خبری خود مطرح کرد:

اصفهان من، شهر زندگی شعار نیست / اصفهان دیگر شاهد کودکان کار نخواهد بود

  • کد خبر : 17170
  • 23 آذر 1400 - 14:24
اصفهان من، شهر زندگی شعار نیست / اصفهان دیگر شاهد کودکان کار نخواهد بود
شهردار اصفهان گفت: اصفهان در این دوره از مدیریت شهری دچار تغیر و تحول های عظیمی می شود و برای احیا اصفهان چهار میز تشکیل می دهیم.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، علی قاسم زاده گفت: جمله اصفهان من شهر زندگی است،  شعار نیست و معانی زیادی را در خود گنجانده است .

وی همچنین تصریح کرد: اصفهان من گویای تعلق و علاقه به سرزمینی به نام اصفهان است .

شهردار اصفهان افزود: «شهر زندگی» یعنی شهری که حداقل‌های زیست محیطی از جمله آب، هوا، خوراک، تفریح و گردش و نیازهای ابتدایی شهر در سطح نیازهای بیولوژیکی در آن رعایت شود.

وی گفت: شهری که فرد در آن ساکن است باید حس امنیت داشته باشد همچنین به ساکنین خود عزت و احترام بگذارد.

قاسم زاده خاطر نشان کرد: شهر ما مهد همزیستی است  و باید احساس علاقه بین اهالی شهر وجود داشته باشد.

 میز اول باعنوان  احیا محلات قدیمی اصفهان

شهردار اصفهان متذکر شد: در این دوره از مدیریت شهری محلات قدیمی  و محروم اصفهان را ارتقا داده و آباد می کنیم.

وی با بیان اینکه در نتیجه میز محلات هر سال سطح زندگی در تعدادی از محلات ارتقا پیدا می‌کند، ادامه داد: این اقدام شروع شده و بر اساس فرایندی محلات در اولویت قرار می‌گیرند و از سال آینده به صورت جدی‌تر وارد محلات شهر می شویم.

 دومین میز فرهنگ با هدف تحولات سخت افزاری و نرم افزاری

شهردار اصفهان مطرح کرد:  دومین میز  فرهنگ  در نظر گرفته شده تا در آینده نه چندان دور اتفاقات فرهنگی در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری برای شهر رقم بخورد.

وی ادامه داد: برای رواج بیشتر فرهنگ بناست از دیوار نگاره های بیشتر ونصب تندیس مشاهیر در سطح شهر استفاده شود.

قاسم زاده در دامه گفت: سالهاست که مسئولین مختلف در صدد ساخت و تهیه موزه هایی با عنواغن های متفاوت در اصفهان بوده اند که این دوره از مدیریت شهری برای تحقق ان تلاش خواهیم کرد.

هوشمند سازی سومین میز شهردار

شهردار اصفهان گفت: میز سوم، میز «هوشمندسازی» است؛ چرخه جهانی به سرعت به سمت هوشمندی پیش می رود و برخی از کردم جامعه از فساد های ناشی از هوشمند سازی گلایه دارندراه حل آن هوشمندسازی فرآیندها در شهرداری است بدین ترتیب در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ گام نخست هوشمندسازی را در شهر فعال و سپس سایر مراحل را نیز اجرا می کنیم.

باید موانع سرمایه گذاران را رفع کنیم

قاسم زاده در میز چهارم به میز اقتصاد و سرمایه گذاری اشاره کرد و در ادامه گفت: باید به استقبال سرمایه گذاران برویم و موانع انهارا رفع کنیم. کارگزاران به تنهایی نمی‌توانند شهر و کشور را اداره کنند بنابراین باید برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کنیم تا سرمایه‌گذاران رغبت و اقبال بیشتری برای سرمایه‌گذاری داشته باشند.

اصفهان بدون کودک کار

وی اضافه کرد: برای غبارروبی اجتماعی ابتدا کارتن خواب‌ها و سپس کودکان کار مد نظر است البته برای رفع آن به برخی مشکلات قانونی برخورد کرده‌ایم، خیری در اصفهان پیشنهاد داده که می‌تواند به این کودکان آموزش دهد اما قانون این اجازه را نمی‌دهد، به دنبال آن هستیم که با همکاری استانداری به راه‌حلی برسیم تا از این کودکان سو استفاده نشود.

شهردار اصفهان تاکیدکرد: اقدامات لازم در این زمینه با جدیت توسط شهرداری پیگیری می‌شود و تا دو هفته آینده کودک کاری در سر چهارراه‌های اصفهان نخواهیم دید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=17170
  • نویسنده : بردیا بهمنش

نوشته های مشابه

20اسفند
تامین تمام منابع شهرداری از انرژی های تجدیدپذیر تا سال ۱۴۱۰
علی قاسم زاده شهر دار اصفهان درپاسخ به عصر تحلیل گفت:

تامین تمام منابع شهرداری از انرژی های تجدیدپذیر تا سال ۱۴۱۰

04شهریور
علی قاسم زاده با ۱۲ رای شهردار اصفهان شد
در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان:

علی قاسم زاده با ۱۲ رای شهردار اصفهان شد

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.