• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

سر تیتر اخبار

کسب رتبه نخست  ارزیابی عملکرد توسط اداره کل راهداری استان اصفهان مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟

2
مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان در پاسخ به عصر تحلیل:

نوسان قیمت‌ها؛ چالشی برای سازمان عمران شهرداری اصفهان / هیچگونه وابستگی خارجی نداریم

  • کد خبر : 5536
  • 11 شهریور 1399 - 17:45
نوسان قیمت‌ها؛ چالشی برای سازمان عمران شهرداری اصفهان / هیچگونه وابستگی خارجی نداریم
مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌ی تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی، ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان در شصت و یکمین نشست خبری از سلسله نشست‌های سه شنبه‌ها با رسانه که به صورت مجازی برگزار گردید در پاسخ به سوال مطرح شده پایگاه خبری عصر تحلیل مبنی بر تاثیر تشدید تحریم‌های اخیر و بسته شدن مبادی وارداتی کشور بر روند اجرای طرح‌های عمرانی چه بوده است، گفت: سر لوحه‌ی کارهای ما، تولید داخلی است و در بازدیدی که در شهریور ماه پارسال توسط معاونین کلان شهرها یا نمایندگان آنان از پروژه‌های در حال احداث انجام گرفت، از صفر تا صد یک خیابان، حاصل تولیدات داخلی بوده است.

وی افزود: تشدید تحریم‌ها باعث تغییر شدید قیمت‌ها گردید و ما در خرید‌های شرطی خود به مشکل برخورده‌ایم و فقط به صورت نقدی باید خرید کنیم که این موضوع موجب چالش اساسی برای سازمان عمران شهرداری اصفهان، گردیده است.

پروژه‌ی تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی

مجید طرفه تابان در پاسخ به سوال دیگر مطرح شده‌ی پایگاه خبری عصر تحلیل در خصوص میزان پیشرفت پروژه‌ی تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی، اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه نزدیک به ۷۰ درصد می‌باشد و مدت زمان پروژه، ۲۰ ماهه مقرر شده است که هدف ما افتتاح آن زودتر از زمان موعد بود ولی به دلیل نوسان قیمت‌ها و مباحث ترافیکی، چند درصدی از پروژه به عقب افتاده است.

پروژه‌ی نمایشگاه بین المللی

وی در خصوص زمان احداث پروژه‌ی نمایشگاه بین المللی اصفهان، گفت: در بازدید از نمایشگاه، مباحث داخلی آن‌جا در حال تکمیل است و احتمالا برج ۸، زمان بهره‌برداری از آن که، نمایشگاه‌ای در خور شهرداری است، می‌باشد.

اشتغالزایی سازمان عمران شهرداری

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اشتغالزا بودن پروژه‌های شهرداری، گفت: متولی یک بخشی از پروژه‌های شهرداری، سازمان عمران شهرداری می‌باشد که نزدیک به ۴۱۵ نفر نیروی رسمی و شرکتی، مشغول به کار می‌باشند.

وی خاطر نشان کرد: ۸۰ نفر نگهبان و حدود ۵۰ نفر راننده‌ی استیجاری به صورت مستقیم و حدود ۱۰۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم با سازمان عمران شهرداری اصفهان، فعالیت می‌کنند.

تاثیر کرونا بر پروژهای عمرانی

طرفه تابان در مورد تاثیر کرونا بر انجام پروژه‌های عمرانی، گفت: مباحث کنترلی زیادی بر روی سیستم اداری و هم‌چنین، میز خدمت را برای جلوگیری از کرونا انجام داده‌ایم.

وی افزود: در کارگاه‌ها به صورت دوره‌ای مامور برای کنترل این بیماری و یک نماینده‌ی بهداشت و هم‌چنین بحث گندزدایی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

طرفه تابان تاکید کرد: با توجه به تعداد نفرات زیادی که در سازمان عمران مشغول به فعالیت هستند، ولی خوشبختانه تعداد کمی در خصوص بیماری کرونا، بستری شدند.

نظارت بر مصالح تولیدی

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان در باره‌ی نظارت بر مصالح تولید شده‌ی این سازمان، گفت: آزمایشگاه مجهزی در سازمان عمران شهرداری اصفهان داریم که مهیار استاندارد می‌باشد و نفرات زیادی وظیفه‌ی نمونه برداری از تولیدات روزانه مانند آسفالت و بتن را دارند.

وی هم‌چنین افزود: آزمایشگاه مکانیک خاک شهرداری نیز، بر کیفیت مصالح و نمونه برداری چه در حین تولید چه در اجرا، نظارت دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=5536
  • نویسنده : زینب ساداتی

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.