• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

سر تیتر اخبار

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲

6
پلیس در کنار ما:

هشدار پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری به بهانه پیش فروش واکسن کرونا / کشف ۶۷ دستگاه ماینر قاچاق در بوئین میاندشت / محموله میلیاردی باطری گوشی تلفن همراه به مقصد نرسید

  • کد خبر : 5307
  • 27 مرداد 1399 - 16:42
هشدار پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری به بهانه پیش فروش واکسن کرونا / کشف ۶۷ دستگاه ماینر قاچاق در بوئین میاندشت / محموله میلیاردی باطری گوشی تلفن همراه به مقصد نرسید
کشف 67 دستگاه ماینر قاچاق تا هشدار پلیس فتا برای کلاهبرداران اینترنتی جهت فروش داروی کرونا مطالبی است که در این شماره از پلیس در کنار ما عصر تحلیل می خوانید.

به گزارش عصرتحلیل از اصفهان، در این شماره از گزارش تحلیلی پلیس در کنار ما به بررسی وضعیت رویدادهای نیروی انتظامی استان اصفهان در هفته اخیر می پردازیم که در ادامه می خوانید:

کشف ۶۷ دستگاه ماینر قاچاق در بوئین میاندشت

سرهنگ “علی مرشد فریدنی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان “بوئین میاندشت” مطلع شدند فردی به صورت غیرقانونی اقدام به استخراج ارز دیجیتال توسط تعدادی دستگاه ماینر قاچاق در یک کارگاه می کند که بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: یک گروه از ماموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین میاندشت پس از هماهنگی قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه ۶۷ دستگاه ماینر که به صورت غیر مجاز با تجهیز کابل های شبکه برق شهری در حال استخراج ارز دیجیتال بودند کشف شد.

سرهنگ فریدنی با اشاره به اینکه ارزش دستگاه ها توسط کارشناسان مربوطه ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام شده است تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر وپس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین میاندشت در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال نیاز به مصرف برق زیادی دارد و استفاده از آن ها باعث اخلال در شبکه توزیع برق شهری شده که به همین دلیل متهمان با استفاده از برق یارانه ای واحدهای صنعتی و کارگاهی تعطیل و نیمه تعطیل اقدام به فعالیت غیرقانونی با این دستگاه ها می کنند که پلیس برخورد قانونی با این گونه افراد را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

کشف ۱۷۳ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند سوداگران مرگ در حال انتقال محموله ای افیونی در یکی از محورهای مواصلاتی استان “کرمان” هستند که بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان اعلام شد.

وی افزود: پس از تبادل اطلاعات مربوطه ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان “کرمان” نیز وارد عمل شده و در یک عملیات ویژه و ضربتی، یک کامیونت حامل محموله افیونی را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۱۷۳ کیلو تریاک کشف و یک سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.

جانشین انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: نیروی انتظامی در مسیر مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و مقابله با سوداگران مرگ ، شبانه روز در اقصی نقاط کشور تلاش می کند و هر ساله شهدای زیادی را در این راه تقدیم می کند.

کشف محموله میلیاردی مواد نیروزا در”فلاورجان”

سرهنگ “ایرج کاکاوند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان فلاورجان مطلع شدند فردی در منزل مسکونی اش مقدار زیادی مواد نیروزای خارجی نگهداری می کند که وارد عمل شدند.

وی افزود:پس از هماهنگی های لازم از منزل مسکونی مورد نظر بازرسی بعمل آمد که ۲۴۲ بسته و قوطی پودر نیروزا ،۱۸ هزار و ۷۶۰ قرص نیروزا،۳ هزار و ۳۰ قرص افزایش قدرت جنسی خارجی همگی فاقد مدارک گمرکی و قانونی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد ریال ارزش گذاری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم و امنیت اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

محموله میلیاردی باطری گوشی تلفن همراه به مقصد نرسید

سرهنگ “علی صادقی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: حین کنترل ورود و خروج خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان “شاهین شهر” یک دستگاه اتوبوس مسافربری که به مقصد تهران در حرکت بود متوقف شد.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۲۰ باطری گوشی آیفون، ۹۰ باطری گوشی لنوو، ۱۷۵ باطری گوشی هاوایی و ۳۹۰ باطری گوشی سامسونگ همگی فاقد مدارک گمرکی و قانونی کشف شد.

سرهنگ صادقی اظهار داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد ریال اعلام شده است خاطر نشان کرد :نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی کشور و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند.

دستگیری ۳۶ خرده فروش مواد مخدر و معتاد پرخطر در “شاهین شهر”

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی صادقی” با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان “شاهین شهر” پس از هماهنگی های لازم طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر را با هدف برخورد با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر اجرا کردند.

وی افزود: در این راستا با شناسایی مناطق آلوده با همکاری دیگر رده های انتظامی ضمن پاکسازی چند پاتوق تهیه و توزیع مواد افیونی و کشف مقادیری مواد مخدر، ۳۶خرده فروش و معتاد پرخطر را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: هدف اصلی اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط پلیس پیگیری می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان خاطر نشان کرد : متهمان پس از بازجویی های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری سارق حرفه ای اموال داخل خودرو و کشف ۱۱ فقره سرقت درشاهین شهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی صادقی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت داخل خودرو در شهرستان شاهین شهر رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پس از انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی پلیسی و تحقیقات تخصصی موفق شدند، یک نفر سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات هماهنگ وپیچیده وی را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده دربازجوئی های تخصصی و فنی پلیس به ۱۱ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد : بکارگیری توصیه های پلیس و از بین بردن فرصت های ارتکاب جرم تا حد زیادی از وقوع بسیاری جرایم پیشگیری می کند و مجرمان را در رسیدن به اهداف خود ناکام می گذارد.

کشف یک هزار و ۱۷۵ مواد محترقه غیرمجاز در اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در تشریح این خبر گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر خرید و فروش مواد محترقه توسط فردی در منزل خود ، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان احتمالی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: اکیپی از ماموران مجرب کلانتری ۱۹شهر اصفهان با انجام اقدامات تخصصی، محل مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی این محل را بازرسی کردند.

سرهنگ خدادوست ادامه داد: در بازرسی از این واحد مسکونی تعداد یک هزار و ۱۷۵عدد انواع موادمحترقه آتش زا غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، از شهروندان خواست: برای پیشگیری از حوادث تلخ ، نظارت بر رفتار فرزندان خود را جدی بگیرند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی در این زمینه، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰در میان بگذارند.

هشدار پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری به بهانه پیش فروش واکسن کرونا

سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به انتشار برخی آگهی ها در فضای مجازی با موضوع پیش فروش واکسن کرونا یا فروش داروهای آن گفت: به طورکلی و همانطور که بارها گفته و تاکید شده است، فروش هرگونه دارو در فضای مجازی ممنوع بوده و با عاملان آن برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا نیز متاسفانه در مواردی شاهد آن بودیم که افراد سودجو با انتشار آگهی در فضای مجازی ادعای فروش داروهای مربوط به کرونا را داشتند که این افراد از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شده و در بازجویی از آنان مشخص شده که یا دارویشان تقلبی و جعلی بوده یا اینکه اصلا دارویی در کار نبوده و صرفا به قصد سودجویی و کلاهبرداری دست به چنین اقدامی زده اند.

سرهنگ مرتضوی عنوان داشت: اخیرا نیز با توجه به حساسیت افکار عمومی و خبرهایی که در مورد واکسن کرونا منتشر شده، افراد سودجو در پوشش پیش فروش واکسن یا فروش آن قصد کلاهبرداری از مردم را داشته که لازم است شهروندان هوشیار باشند.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان توصیه کرد: هشدار ما به شهروندان این است که به هیچ عنوان اقدام به خرید دارو از فضای مجازی نکنند چرا که چنین اقدامی غیرقانونی است. از طرف دیگر اگر با چنین آگهی‌هایی روبه رو شدند به هیچ عنوان فریب آن را نخورند چرا که یا داروی بی‌اثر و تاریخ مصرف گذشته به دستشان می‌رسد که احتمال مسمومیت با آن نیز وجود دارد، یا اینکه اصلا دارویی وجود ندارد و آگهی با هدف کلاهبرداری منتشر شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=5307
  • منبع : نیروی انتظامی

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.