• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

2
مدیر شعبه اصفهان بنیاد دست های مهربان مطرح کرد:

ودیعه مسکن مشکل بزرگ نیازمندان

  • کد خبر : 20480
  • 14 اسفند 1401 - 14:41
ودیعه مسکن مشکل بزرگ نیازمندان
مدیر بنیاد دست های مهربان شعبه اصفهان با اشاره به محل تامین بودجه بنیاد گفت: بنیاد دستان مهربان به هیچ ارگانی وابسته نیست و بودجه بنیاد از طریق کمک‌های اعضاء هیئت امناء و مشارکت‌های مردمی تأمین می‌شود .

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، ایمان صفاری اظهار داشت: بنیاد دستان مهربان با اخذ مجوزهای رسمی در سال ۱۳۸۶ توسط دکتر شهرام فرجی تأسیس و فعالیت خود را با تمرکز بر حمایت و توانمندسازی زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست آغاز کرد.

وی ادامه داد: دستان مهربان، سازمانی غیردولتی، غیرسیاسی، مستقل و مردم‌نهاد است که برای رفع محرومیت و کمک به اقشار نیازمند، به‌ویژه زنان و کودکان نیازمند کمک و حمایت، با انگیزه‌ی والای انسان‌دوستی و کمک به همنوعانِ محروم، با ۲۰ شعبه در سطح کشور فعالیت می‌کند.

مدیر بنیاد دست های مهربان شعبه اصفهان با اشاره به فعالیت‌های این بنیاد علاوه بر سرپرستی خانواده‌های نیازمند خاطرنشان کرد: می توان به مواردی از جمله مدرسه‌سازی، ساخت درمانگاه، اعزام کاروان‌های حمایتی به نقاط دورافتاده و محروم، حمایت از بیماران خاص مددجو، اعطای کمک‌هزینه‌های تحصیلی و آموزشی و توانمندسازی و فراهم‌سازی زمینه‌های اشتغال مددجویان اشاره کرد.

وی افزود: حجم و کیفیت فعالیت‌های بنیاد دستان مهربان از ابتدا تاکنون به‌گونه‌ای بوده است که بارها از سوی نهادهای داخلی و خارجی مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفته و موفق به کسب تمام گواهی‌نامه‌های بین‌المللی، از جمله گواهی‌نامه‌های مربوط به کیفیت و شفافیت نیز شده است. ضمن آنکه این بنیاد در سال‌های ۹۶ و ۹۹ به‌عنوان برند برتر حوزه‌ی نیکوکاری کشور انتخاب شد تا نشان دهد هر آنچه که در توان داشته، در طَبَق اخلاص گذاشته است.

صفاری تاکید کرد: بنیاد دستان مهربان هم اکنون سرپرستی بیش از ۳۲۰۰ خانواده از ایتام و زنان سرپرست خانواده را بر عهده دارد (بالغ‌بر ۱۵ هزار نفر) .

وی اضافه کرد: ساخت ۱۲ مدرسه، شش درمانگاه، چهار مرکز نگهداری و آموزش کودکان و تحت درمان قرار دادن صدها بیمار خاص نیز از دیگر فعالیت‌های نیکوکارانه‌ی بنیاد دستان مهربان بوده است.

مدیر بنیاد دست های مهربان شعبه اصفهان با اشاره به محل تامین بودجه بنیاد گفت: بنیاد دستان مهربان به هیچ ارگانی وابسته نیست و بودجه بنیاد از طریق کمک‌های اعضاء هیئت امناء و مشارکت‌های مردمی تأمین می‌شود .

وی یادآور شد: بنیاد دستان مهربان به افراد نیازمند حمایت در چارچوب اهداف و اساسنامه بنیاد خدمات و کمک ارائه می‌کند. شرایط افراد پس از ارائه مدارک لازم توسط کارشناسان بررسی و در صورت تائید، نوع و میزان کمک‌ها مشخص خواهد گردید.

این بنیاد در شهرهای تهران، کرج، تبریز، اصفهان، ساری، مراغه، شیراز، قم، یزد، کرمانشاه، رشت، ارومیه، کیش، زاهدان، گرگان، مشهد، قزوین، زنجان، شاهرود، ایرانشهر شعبه دارد.

صفاری با تایید این موضوع اضافه کرد: در حوزه خیریه ها آمار و ارقام سنگینی از کمک های مردمی داریم اما نتیجه حاصله مثبت نیست و ما به عنوان خیریه ای که به صورت تخصصی در حال فعالیت هستیم احساس خطر می کنیم.

وی اذعان داشت: لازم است مردم مطالبه گر باشند و ببینید مبالغ اهدایی شان کجا هزینه می شود؟

مدیر شعبه اصفهان بنیاد دست های مهربان ادامه داد: چهارصد خانواده در استان اصفهان تحت پوشش مستقیم خدمات تحصیلی، هزینه ثبت نام و لوازم و التحریر، درمان، بسته غذایی و درمان قرار دارند و به تازگی تامین ودیعه مسکن نیز در دستور کار ما قرار گرفته، چراکه هزینه اجاره بسیار بالا رفته است.

صفاری افزود: تخصصی ترین مرکز آموزشی اوتیسم کشور را با اعتبار ۸ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و ۱۳ میلیارد  تومان هزینه ساخت، در اصفهان تاسیس کردیم و در حال حاضر مشغول ساخت مرکز تخصصی درمانی اوتیسم در کنار این مدرسه هستیم که برای اولین بار در کشور و حتی دنیا این اتفاق رخ می دهد. دو مرکز تخصصی در کنار هم با خدمات رایگان.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=20480

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.