• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

4

ورود کرونای هندی به بوشهر از طریق ۲۵ دریانورد هندی صحت دارد؟

  • کد خبر : 13115
  • 27 اردیبهشت 1400 - 18:49
ورود کرونای هندی به بوشهر از طریق ۲۵ دریانورد هندی صحت دارد؟
توقف کشتی پانامایی در بندر امام خمینی (ره) به دلیل مثبت شدن تست کرونای چهار خدمه هندی خود، موجب ایجاد شایعاتی در فضای مجازی شده است.

به گزارش عصر تحلیل، یک کشتی پانامایی از مبداء آلمان به بندر امام خمینی (ره) به دلیل مثبت شدن تست کرونای چهار خدمه هندی آن اجازه پهلوگیری در این بندر را دریافت نکرده اما به دنبال این اتفاق شایعات زیادی مانند ورود کرونای هندی به بوشهر از طریق ۲۵ دریانورد هندی در فضای مجازی منتشر شد.

کرونای هندی خطرناک‌تر از انگلیسی

در پی وخیم شدن وضعیت هندوستان از نظر کرونا و گسترش شیوع کرونای هندی شایعات بسیاری مانند ورود این نوع از کرونا از طرق مختلف دریایی و هوایی در بوشهر منتشر شد که البته بسیاری از آن‌ها در همان ابتدا از سوی متولیان استانی و مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تکذیب شد.

البته ورود کرونای هندی به بوشهر نهایتا تایید شد اما اینکه دریانوردان هندی با وجود داشتن ویروس جهش یافته کشورشان به راحتی از کشتی پیاده شده و در بوشهر به گشت و گذار پرداخته‌اند و از این طریق کرونای هندی به این شهر جنوبی آمده است توسط مسئولان وزارت بهداشت و سازمان بنادر و دریانوردی تکذیب شد.

حالا و با وجود توقف کشتی پانامایی در بندر امام خمینی (ره) به دلیل مثبت شدن تست کرونای چهار خدمه هندی خود، شایعات دیگری در فضای مجازی منتشر شد و آن اینکه کرونای این خدمه برزیلی بوده است و آن‌ها نه تنها در بندر امام خمینی پهلوگرفته‌اند بلکه خدمه این کشتی در بازار شهرهای جنوبی در حال خرید هستند و کنترل و نظارتی بر آن‌ها نمی‌شود.

این مسائل و حواشی در حالی مطرح شده که سازمان بنادر و دریانوردی این موضع را شایعه می‌خواند و تکذیب کرده است. چرا که چنگیز جوادپور – مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در سازمان بنادر و دریانوردی- ضمن تکذیب خبر ورود کرونای برزیلی از طریق کشتی پانامایی در بندر امام خمینی(ره) در این باره اینگونه توضیح داد که یک فروند کشتی پانامایی از مبدا آلمان با بار جو همراه با ٢۵ خدمه هندی وارد لنگرگاه بندر امام خمینی(ره) شده‌ است؛ طبق روال معمول همکاران در وزارت بهداشت، قبل از ورود کشتی به بندر از خدمه این کشتی تست کرونا گرفته‌اند و تست چهار خدمه مثبت شده‌ است.

وی افزود: در حال حاضر کشتی یاد شده در لنگرگاه در خورموسی متوقف شده و اجازه پهلوگیری به آن داده نشده‌ است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=13115

    نوشته های مشابه

    15اسفند
    منیریه، محله قجری تهران
    در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

    منیریه، محله قجری تهران

    12شهریور
    پژوهش ۳۴۰ هزار نفری برای اثر بخشی ماسک
    عصر تحلیل از یک پژوهش خبر می دهد:

    پژوهش ۳۴۰ هزار نفری برای اثر بخشی ماسک

    09شهریور
    پاسخ به مهم‌ترین پرسش‌ها درباره واکسن کرونا
    در دانستنی های عصر تحلیل بخوانید:

    پاسخ به مهم‌ترین پرسش‌ها درباره واکسن کرونا

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.