• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024

سر تیتر اخبار

کسب رتبه نخست  ارزیابی عملکرد توسط اداره کل راهداری استان اصفهان مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟

6
سرپرست شرکت توزیع برق اصفهان :

۹۸ درصد  از خدمات شرکت برق غیر حضوری است / توسعه انرژی تجدیدپذیر در دستور کار شرکت توزیع برق اصفهان

  • کد خبر : 19537
  • 04 مهر 1401 - 11:02
۹۸ درصد  از خدمات شرکت برق غیر حضوری است / توسعه انرژی تجدیدپذیر در دستور کار شرکت توزیع برق اصفهان
سرپرست شرکت توزیع برق اصفهان گفت: با تمهیدات انجام شده در طی ماههای اخیر توانستیم 98 درصد از خدمات برق را به مشترکان به صورت غیر حضوری ارائه دهیم.

به گزارش عصر تحلیل به نقل از اکوانرژی  ، علیرضا کشانی با اشاره به راه اندازی سامانه های غیر حضوری شرکت توزیع برق اصفهان گفت: خوشبختانه با همت کارکنان شرکت برق شرکت توزیع برق مراجعه مشترکان و یا درخواست کنندگان انشعاب به شرکت برق به صورت محسوسی کاهش پیدا کرده بطوریکه می توانم قاطعانه اعلام کنم که ۹۸ درصد از خدمات شرکت توزیع برق غیر حضوری ارائه می شود.

وی در ادامه صحبتهای خود به راهکارهای صرفه جویی و مدیریت مصرف برق اشاره کرد و ادامه داد: از مهمترین نکاتی که می توان در مورد مدیریت مصرف برق آن را خطاب قرارداد ایجاد تعامل با صنایع برای کاهش مصرف است که قسمتی از تولید خود را به ساعات خارج از پیک و حتی شب ها منتقل کنند تا از خدمات برق رایگان نیز بهره ببرند در همین راستا ۱۲ هزار تفاهم نامه با مکانهای مختلف صنعتی برای مدیریت مصرف صورت بسته شد.

کشانی همچنین تصریح کرد:  خوشبختانه با مدیریت مصرف که از سوی توانیر و شرکت توزیع برق اصفهان انجام شد توانستیم از پیک گذر کرده و امسال خاموشی نداشته باشیم در حالیکه در سال گذشته طی دوران پیک مصرف روزانه یک بار خاموشی در روستاهها و شهرها اعمال می شد.

کشانی با اشاره به مشترکین پر مصرف عنوان کرد: طی ایجاد تفاهم نامه های بسته شده با مشترکان، آمارها نشان داد ۳۷ درصد از مشترکین اصفهان پرمصرف و مابقی طبق الگو یا پائین تر مصرف می کنند.

توسعه بیش از ۴ هزار کیلیومتر کابل خودنگهدار

وی در بخش دیگر از صحبتهای خود با اشاره به توسعه شبکه توزیع طی ماههای اخیر گفت: طی ماههای اخیر در راستای توسعه شبکه توزیع همچنین بهبود کیفیت خدمات به مشترکان اقداماتی از جمله بهره برداری از  ۴ هزار و ۶۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار در شبکه‌ها یکی دیگر از اقدامات مهم شرکت توزیع برق اصفهان است که این مساله نه تنها در پایداری شبکه موثر است بلکه می تواند در جلوگیری از اتلاف، زیبایی شهری و جلوگیری از خطر برق گرفتی بسیار موثر باشد.

سرپرست شرکت توزیع برق اصفهان در ادامه این بخش از صحبتهای خود گفت: احداث ۲۴۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف زمینی و هوایی برق رسانی به یک میلیون و ۲۶۶ هزار و ۶۶۸ مشتری در ۱۶ هزار متر مربع ، ظرفیت سازی برای رسیدگی به درخواست‌های جدید مردم، افزایش ضریب پایداری‌های شبکه برق با احداث ۱۳۶۳۰ دستگاه ترانس زمینی و هوایی با ظرفیت ۳۳۷۶ مگاولت آمپر در محدوده شرکت توزیع برق اصفهان ایجاد کرده است.

برق رسانی به مشاغل مکمل کشاورزی

«اصلاح و بهینه‌سازی ساختار شبکه‌های فشارضعیف هوایی محله پردیس بهارستان، احداث ۱۵ دستگاه ترانس هوایی در راستای بهبود کیفیت برق تحویلی به مردم، بهینه سازی کابل‌های روغنی پایگاه هوایی شهید بابایی، تعویض ۱۵۰ اصله پایه فشار متوسط فرسوده جابجایی تاسیسات و بهینه سازی شبکه‌های برخی روستاها، نصب ۱۵ دستگاه سکسیونر به منظور مدیریت پیک بار تابستان و برق رسانی به مشاغل مکمل کشاورزی نظیر پرورش ماهی، گلخانه و دامداری و …» از جمله پروژه های انجام شده در این شرکت است که کشایی در ادامه صحبتهای خود به آن اشاره کرد.

۱۷۵ پروژه در هفته دولت کلید خورد

کشایی در خصوص پروژه های انجام شده در هفته دولت گفت: خوشبختانه در هفته دولت دستاوردهای خوبی توانستیم کسب کنیم که در قالب ۱۷۵ پروژه جهت ارائه خدمات به مشترکان آماده شد.

به گفته وی ایجاد روشنایی معابر و بازسازی شبکه‌های شهری و روستایی، کاهش خاموشی‌ها و کاهش تلفات با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۳ میلیارد تومان در اصفهان از جمله پروژه هایی بوده که در هفته دولت انجام شده است.

هوشمندسازی برای توسعه بهتر خدمات

سرپرست شرکت توزیع برق اصفهان در بخش دیگر از صحبتهای خود متذکر شد: ۲۳هزار کنتور هوشمند در اصفهان رصد می شود که به همین منظور شرکت های توزیع و مشترکان می توانند از مصرف خود مطلع و آن را لحظه ای مدیریت کنند.

وی گفت: برنامه ریزی برای رسیدن به استانداردهای جهانی خاموشی و مصرف، هوشمندسازی و اتوماسیون با ایجاد سامانه پردازش اطلاعات دینامیک شبکه و سامانه های دیگر با هدف حذف مراجعه حضوری، رشد ۴۴درصدی بهینه سازی شبکه و پایش اطلاعات ارسالی و اعمال فرمان از راه دور برای مدیریت شبکه تحقق یافته است.

کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق ادارات

کشایی با اشاره به مصرف برق در ادارات دولتی و عمومی گفت: خوشبختانه با مدیریت مصرفی که طی ماههای اخیر تا کنون بر مصرف بی رویه ادارات داشتیم امروز توانستیم مصرف برق را در این بخشها تا ۳۰ درصد کاهش دهیم.

وی همچنین تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات اصلاح و تعمیر مولدهای بیمارستانها و مراکز حساس بود که امسال با همت شرکت توزیع برق و همیاری مراکز ۳۰۰ مولد تعمیر و وارد مدار شد.

این مقام مسئول  ارائه سوخت به مراکز حساس را با کمترین بروکراسی دانست و گفت: مراکز درمانی و حساس می تو.انند با کمترین بروکراسی ممکن سوخت مولد های خود را تامین کنند.

قرارداد راه اندازی دو نیروگاه خورشیدی در اصفهان

سرپرست شرکت توزیع برق اصفهان با اشاره به انرژی های تجدید پذیر خاطر نشان کرد: خوشبختانه تمهیدات خوبی در خصوص تامین نیروی برق از نیروگاههای خورشیدی صورت گرفته و هم اکنون قرارداد ساخت دو نیروگاه خورشیدی در اصفهان بسته شده است.

به گفته وی ۸۹ سامانه خورشیدی متصل به شبکه داخلی از سال ۹۲ تا کنون با ظرفیت ۴۴۶ کیلووات، برق رسانی به شبکه را بر عهده دارد و ۱۰۴ سامانه خورشیدی به ظرفیت ۱۷۲۲ کیلو وات، قرارداد خرید تضمینی متصل به شبکه عمومی هستند.

گفتنی است یک میلیون و ۲۷۰هزار مشترک در ۵ شهرستان استان از خدمات توزیع برق اصفهان استفاده می کنند. همچنین در سال گذشته ۲۴۲کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف زمینی و هوایی در راستای کاهش خاموشی ها به تاسیسات شرکت اضافه و۵۳۰ کیلومتر هم بهینه سازی شده است.

انتهای پیام/

خبرنگار: داوود شیخ جبلی

 

 

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=19537
  • نویسنده : داوود شیخ جبلی

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.