• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

سر تیتر اخبار

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲

2

کدام معاینه فنی ها باطل می شوند/ پوشش پلاک خودرو جرم است

  • کد خبر : 21544
  • 20 آذر 1402 - 20:09
کدام معاینه فنی ها باطل می شوند/ پوشش پلاک خودرو جرم است
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: معاینه فنی خودرو‌هایی که دودزا باشند و هوا را آلوده نمایند باطل می‌شود.

سرهنگ  فیروز  کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:  برخورد با خودرو‌های  دودزا و آلاینده جزو وظیفه ذاتی  پلیس راهور  تهران بزرگ است و این مهم  توسط  تیم‌های راهور در  روز‌های  مختلف  سال در  حال انجام و اقدام است. با توجه به شرایط  جوی  شهر  تهران که در  نیمه دوم سال داریم و رانندگان می‌بایشت حتما تردد‌های  خود را مدیریت کرده و نسبت به رفع نقص  وسیله نقلیه خود اقدام نمایند.

وی افزود: از  ابتدای سال جاری  تاکنون ۹۵۰۰ فقره معاینه فنی  خودرو‌های  دودزا باطل شده است که این خودرو‌ها توسط  همکاران بنده بدلیل دودزا بودن در  محل  متوقف  و معاینه فنی  آن‌ها باطل و از  ادامه حرکت آن‌ها جلوگیری  شده است.

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: شهروندان می‌بینند که شرایط  آلودگی  هوای شهر  تهران مناسب  نیست و با توجه به وارونگی هوایی که وجود دارد می‌تواند مشکلاتی  را بوجود آورد و حتی اگر وسیله نقلیه رانندگان گرامی  معاینه فنی  دارد و  اگر می‌دانند  که در  وسیله نقلیه آن‌ها عیب و نقص فنی  موثر  وجود دارد حتما جهت رفع  نقص آن اقدام نمایند.

سرهنگ کشیر گفت: طرح رفع اثر از پلاک موتورسیکلت‌ها در شهر تهران از ۷ آذر ماه سال جاری توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ شروع شد و تا هم اکنون از ۱۳ هزار پلاک موتورسیکلتی که اقدام تخلف پلاک داشته اند در همان محل رفع اثر شده است.

وی افزود: موتورسیکلت وسیله‌ای است که در تهران به دلیل عبور از ترافیک بسیار استفاده می‌شود و برخی از شهروندان برای انجام کار‌های خود از این وسیله نقلیه بسیار استفاده می‌کنند، ولی باید این موضوع را نیز در نظر بگیرند که اگر اقدام به پوشش پلاک و مخدوشی آن نمایند توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ که به صورت شبانه روزی در سطح معابر شهر تهران در حال گشت زنی هستند بدون اغماض و کوچترین گذشتی نسبت به اعمال قانون و برخورد‌های قانونی برابر ضوابط و مقررات اقدام خواهند کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: برخی از راکبین اقدام به پوشش پلاک با استفاده از ماسک و طلق‌های مشکی و برگرداندن پلاک و دستکاری در ارقام این وسیله نقلیه می‌نمایند که به محض رویت همکاران بنده چه این موتورسیکلت در پیاده رو و چه در حال تردد باشد در همان محل رفع اثر می‌گردد.

سرهنگ کشیر افزود: طرح رفع مخدوشی ورفع اثر پلاک خودرو‌ها نیز در آینده نزدیک در دستور کار پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفته و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=21544

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.