• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024

سر تیتر اخبار

حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد

9
جام ولادت امام علی (ع) با حضور 120 شرکت کننده برگزار شد

کسب مقام نائب قهرمانی توسط رسول جبارزارع / همگام خودرو آسیا خوش درخشید

  • کد خبر : 10998
  • 17 اسفند 1399 - 13:54
کسب مقام نائب قهرمانی توسط رسول جبارزارع / همگام خودرو آسیا خوش درخشید
همگام خودرو آسیا با هدایت رسول جبارزارع توانست در بخش ریس استریت مقام نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

به گزارش عصر تحلیل به نقل از روابط عمومی و تبلیغات گروه صنعتی همگام،  سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان با اشاره به این مسابقات گفت: مسابقات درگ اتومبیلرانی قهرمانی استان اصفهان جام ولادت امام علی (ع)، روز جمعه  ۱۵ اسفند ماه با صدو بیست  مدعی  قهرمانی  از استانهای اصفهان، مرکزی، یزد، کرمان و چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وی با اشاره به برپایی این دوره از مسابقات در پیست نقش جهان به همت کمیته اتومبیلرانی هیات استان  افزود: با توجه به شرایط کرونایی مسابقات بدون تماشاگر و با حداقلِ همراه، توسط ورزشکاران برگزار شد.

مسابقات در ده کلاس برگزار شد

ایمان زیرک مسئول کمیته اتومبیلرانی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: در این رقابت شرکت کنندگان در ۱۰ کلاس به رقابت پرداختند .

وی افزود: در هفته اخیر دو جلسه تمرین به منظور ارتقای آمادگی شرکت کنندگان برگزار شد که این اتفاق منجر به افزایش مهارت رانندگان و رقابتی تنگاتنگ مبدل شد.

وی اذعان داشت: به علت نامساعد بودن هوا و بارندگی این راند از مسابقات با یک هفته تاخیر انجام شد و این مهم بدون همکاری و همدلی تمامی مسئولین و اعضا کمیته اتومبیلرانی هیات استان اعم از کمیته مارشال و کمیته داوری انجام نمی گردید.

نفرات برتر به ترتیب کلاس و سکو به شرح زیر است

۲۰۶ استاندارد

۱.حسین شبان

۲.حسین صفاپور

۳.متین مهاجر

 

پراید اختصاصی

۱.محمد مهدی مرتضوی

۲.وحید فرهمندیان

۳.اشکان بهشتی

 

۱۶ سوپاپ اختصاصی

۱.امیر اردستانی

۲ناصر جبارزارع

۳.علیرضا اسمائیلی

 

۲۰۶ اختصاصی

۱.عطافنائی

۲.سجاد گودرزی

۳.ستار احمدی

 

۲۰۶ اختصاصی

۱.عطافنائی

۲.سجاد گودرزی

۳.ستار احمدی

ریس استریت

۱.ناصر جبار زارع

۲.رسول جبار زارع

۳.عطا فنائی

 

۴۰۵ اختصاصی

۱.امیر حسین بیگلوئی

۲.پاشا سخی طبع

۳امین سنجوری

 

کلاس جی تی

۱ مهرداد صفری

۲.کیوان صادق زاده

۳..داوود بیگدلی

 

کلاس آزاد

۱.سینا اسمائیل پور

۲.آرپی آر داویدیان

۳..مهدی ملکوتی خواه

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=10998

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.