• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

سر تیتر اخبار

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲

4
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان:

۱=۲۰ رمز  موفقیت در مدیریت مصرف برق / اخطار جدی شرکت توزیع برق اصفهان به پر مصرف ها

  • کد خبر : 20652
  • 20 اردیبهشت 1402 - 12:34
۱=۲۰ رمز  موفقیت در مدیریت مصرف برق / اخطار جدی شرکت توزیع برق اصفهان به پر مصرف ها
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان گفت: سال 1402 برای مشترکین کم مصرف 20 برابر پاداش در هزینه ها به همراه دارد.

به گزارش عصر تحلیل به نقل از اکوانرژی، مهندس مرسل صالحی در نشست اختصاصی با اشاره به مدیریت مصرف در سال گذشته گفت: خوشبختانه با مدیریت مصرف که از سوی مشترکین در سال ۱۴۰۱ صورت گرفت شاهد قطعی برق نبودیم به طوریکه مشترکین کم مصرف همه بسته تشویقی ۵=۱ را دریافت کردند.

وی ادامه داد: در سال پیش به ازای هر کیلو وات مصرف ۱۰۰ تومان از مشترک دریافت می شد که اگر مشترک به عنوان کم مصرف محسوب می شد به ازای هر یک کیلو وات ساعت کاهش ۵ برابر قیمت تمام شده به وی هدیه تشویقی تعلق می گرفت.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان در ادامه تصریح کرد: در سال جاری ( ۱۴۰۲) نیز در نظر داریم که این بسته تشویقی به ۱=۲۰  ارتقا پیدا کند و مشترکان کم مصرف به ازای هر کیلو وات مصرف ۲۰ برابر هدیه تشویقی دریافت کنند.

مهندس صالحی عنوان کرد: هدیه تعلق گرفته به مشترکان خوش مصرف به صورت بستانکاری بر روی قبض برق آنها لحاظ می شود.

کاهش مصرف در ساعات پیک سال

« در سال جاری ( ۱۴۰۲) ساعات پیک در ساعت ۱۲ الی ۱۸ است و بایستی مصارف غیر ضروری را به ساعات غیر پیک ارجاع دهید.» این صحبتی بود که  مهندس مرسل صالحی در بخش دیگر صحبتهای خود به آن اشاره کرد و در ادامه گفت:  سال گذشته با انعقاد تفاهم نامه ( ۵=۱)  مشترکین خانگی مشمول پاداش ۴۵ میلیارد تومانی شدند.

راهکارهای کاهش مصرف در ساعات پیک

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان در ادامه این بخش یادآور شد: با قرار دادن درجه سرمایش کولرهای گازی بر روی ۲۴ و قراردادن کولرهای آبی بر روی دور کند و  همچنین استفاده نکردن وسایل پرمصرف در ساعات پیک، جابجایی مصرف یک روز هفته برای صنایع  به روز تعطیل، انتقال ساعت تولید صنایع از ساعت پیک به ساعات دیگرو  استفاده از اینترنت اشیا برای مدیریت مصرف برق از جمله راهکارهایی است که می توان با انجام آن از  پیک  تابستان به خوبی گذر کنیم.

وی اظهار کرد: خوشبخانه در سال گذشته به دلیل مدیریت مصرف مشترکین در بخش خانگی هیچگونه قطعی برق  نداشتیم و دوران پیک را به خوبی پشت سر گذاشتیم .

اخطار جدی به مشترکین پر مصرف

یکی از معضلات جدی ما در بخش مدیریت مصرف عدم هماهنگی و همکاری برخی از مشترکین با ما است که به هر نحو در مصرف برق الگوی مصرف را رعایت نمی کنند به طوریکه عمده این افراد به پرداخت جریمه های مصرف بی تفاوت هستند و مبالغ بالا آنها را اذیت نمی کند.

وی ادامه داد: امسال در نظر داریم برای مشترکین پر مصرف کنتور هوشمند نصب کرده تا در صورت عدم همکاری با شرکت برق در نحوه مصرف برق آنها به صورت خودکار از راه دور قطع شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=20652

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.