• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

2
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان:

دیالوگ فیلمهای کودک و نوجوان به روی گالری شهری نقش بست

  • کد خبر : 15230
  • 19 تیر 1400 - 12:20
دیالوگ فیلمهای کودک و نوجوان به روی گالری شهری نقش بست
رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از نقش بستن دیالوگ های خاص فیلم های مطرح کودک و نوجوان بر روی 300 تابلوی تبلیغاتی در شهر خبر داد.

به گزارش عصرتحلیل از اصفهان، احمد رضایی با اشاره به طرح تابلوها اظهار داشت: با توجه به نامگذاری ۱۸ تیرماه به عنوان روز ادبیات کودک و نوجوان و میزبانی اصفهان برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان و همچنین استفاده از ادبیات برای ساخت فیلم های کودک و نوجوانان، اداره توسعه فرهنگ شهروندی تصمیم بر آن گرفت تا پیام های این دوره از گالری تبلیغات شهری را بر اساس فیلم های به نمایش درآمده در ادوار مختلف جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان تهیه کند.

وی افزود: پس از گزینش فیلم های موردنظر، دیالوگ های خاص استخراج و تبدیل به شعارهایی بر اساس مفاهیم اخلاق شهروندی گردید که از آن جمله می توان به دیالوگ فیلم های سفر جادوئی، کلاه قرمزی و پسرخاله، پشت پرده مه، پدرِ آن دیگری، خواهران غریب، جعبه موسیقی، تنهای تنهای تنها، بچه های آسمان، کیسه برنج و قصه های مجید اشاره کرد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: آموختن انسانیت، وقت گذاشتن برای کودکان، پرهیز از خشونت، عذرخواهی کردن، تهمت نزدن، احترام به مادر، فراموش نکردن آرزوها و… از جمله مفاهیم اخلاق شهروندی بوده که در قالب دیالوگ آمده است.

رضایی با بیان اینکه این طرح ها در ۳۰۰ تابلو تبلیغات شهری تا ۳۰ تیر به نمایش درمی آید، تصریح کرد: با توجه به تصاویر شخصیت های اصلی ۱۴ فیلم، پوسترهایی آماده شده که عنوان فیلم و کارگردان نیز در پوستر درج شده و با دیدن این پوسترها و دیالوگ هایش، خاطره آن فیلم برای شهروندان زنده می شود.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای دریافت هریک از این طرح ها می توانند به بخش تبلیغات شهری سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=15230
  • منبع : سازمان فرهنگی شهرداری

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.