• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024

سر تیتر اخبار

ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد

1
هری کین:

 شکست در پنالتی بدترین احساس است

  • کد خبر : 15321
  • 21 تیر 1400 - 13:01
 شکست در پنالتی بدترین احساس است
مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس باوجود شکست در فینال یورو 2020 از عملکرد خود و هم تیمی هایش راضی است.

به گزارش عصرتحلیل و به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی فوتبال انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۰ در ضربات پنالتی برابر ایتالیا شکست خورد و نتوانست جام را بالای سر برد.

تبرئه ستاره استقلال در فینال ۲۰۲۰ آسیا!

هری کین بعد از بازی گفت:نمی توانستیم بیشتر از این تلاش کنیم. شکست در ضربات پنالتی بدترین احساس دنیا است. شب ما نبود با این حال یک رقابت خوب را تجربه کردیم. باید احساس سربلندی و افتخار کنیم. برای مدتی این تلخی با ما خواهد بود اما در مسیر درستی قرار داریم و باید این راه را ادامه داد. امیدوارم که در آینده بهتر از این ظاهر شویم.

او ادامه داد: برابر تیم بسیار خوبی بازی کردیم. ما شروعی رویایی داشتیم و خیلی زود به گل رسیدیم اما کمی عقب نشستیم و این طبیعی بود. ما برای دقایقی بهتر بودیم و حریف هم برای دقایقی. ایتالیا فرصت های زیادی را خلق نکرد و روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید.

هری کین درباره این سوال که به بازیکنانی که پنالتی از دست دادند چه گفت، اینگونه واکنش نشان داد: به آنها گفتم که سر خود را بالا گیرند. ما با هم به پیروزی می رسیم و با هم شکست می خوریم.از این شکست درس می گیریم و در آینده بهتر خواهیم شد. این بازیکنان جوانان قطعا در جام جهانی بهتر ظاهر خواهند شد و کمک زیادی به تیم خواهند کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=15321
  • منبع : ایسنا

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.