• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

سر تیتر اخبار

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲

3

بازدید سرپرست مخابرات اصفهان از مرکز پاسخگویی شهید ردانی پور

  • کد خبر : 5832
  • 27 شهریور 1399 - 12:05
بازدید سرپرست مخابرات اصفهان از مرکز پاسخگویی شهید ردانی پور
سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در بازدید سرزده از مرکز پاسخگویی شهید ردانی پور با تاکید بر لزوم مشتری مداری گفت : اساسی ترین اصل مشتری مداری پاسخگویی صحیح ،سریع و روشن به مشتریان است.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، ناصر مشایخی سه شنبه ۲۵ شهریور ۹۹ در راستای تحقق رضایت مشتریان به صورت سرزده از قسمت پاسخگویی به  امور مشتریان مرکز تلفن شهید ردانی پور شهر اصفهان و قسمت های مختلف آن بازدید و از نزدیک در جریان جزئیات و روند پاسخگویی در این مرکز قرار گرفت.

وی  پیگیری مطالبات مردمی  و اصلاح روند پاسخگویی را  از جمله مهم ترین  برنامه های خود دانست و افزود : من و همکارانم در مجموعه مخابرات منطقه اصفهان همه همت خود را به کار بسته ایم تا با رفع موانع و مشکلات موجود و تقویت سامانه های غیر حضوری در شرایط حاضر کمترین مراجعه حضوری به مراکز را داشته باشیم.

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در ادامه ضمن  بازدید از قسمتهای مختلف مرکز دیتا بر رعایت استانداردهای لازم و تلاش مضاعف برای حفظ و افزایش کیفیت سرویسهای دیتا تاکید کرد.

گفتنی است مرکز تماس ۲۰۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی مشترکین مخابرات می باشد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=5832
  • منبع : مخابرات استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

03خرداد
توسعه فیبر نوری در اصفهان ۱۲ درصد بیشتر از میانگین کشور
09آبان
تعطیلی مدارس به دلیل شیوع آنفلوآنزا در دستور کار  نیست
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌‌های  واگیردار وزارت بهداشت خبرداد:

تعطیلی مدارس به دلیل شیوع آنفلوآنزا در دستور کار نیست

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.