• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024

سر تیتر اخبار

ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد

4

خدمتگزاری در این شرایط سخت، نوعی آزمون است

  • کد خبر : 7812
  • 24 آبان 1399 - 16:31
خدمتگزاری در این شرایط سخت، نوعی آزمون است
منصور یزدی زاده، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، با حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران دیدار کرد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در این دیدار با آرزوی سلامتی و توفیق برای سربازان اقتصادی کشور، گفت : در مسیر زندگی و کار، لازم است، هیچ قدرتی را ورای قدرت الهی و هیچ اتفاقی را جز به مشیت الهی نبینیم و نپنداریم.

وی با بیان این که نباید نگران جریان امور باشیم، افزود: توکل به غیر خدا گمراهی به دنبال دارد و تنها در تقوای الهی است که خود او راه نجات را نشان می دهد و باید فقط به خدا توکل کرد.

امام جمعه موقت تهران بر اجرای قانون و قانونمندی در کشور تاکید کرد و گفت: با تقوای الهی و در مسیر قانون حرکت کردن هیچ گزندی به انسان نمی رسد. قانون ما برگرفته از شرع است و بنابراین تابع قانون بودن جای نگرانی برای ما نمی گذارد. اگرچه برخی اوقات سختی و مرارت هم در انجام کارها داشته باشیم

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی، خدمت به کشور و هموطنان را دارای اجر و ثواب بسیار دانست و تصریح کرد: باید فرصت خدمتگزاری در این شرایط سخت را نوعی آزمون بدانیم و سعی کنیم از آن سربلند بیرون بیاییم.

منصور یزدی زاده، مدیرعامل شرکت نیز در این دیدار به تشریح عملکرد و دستاوردهای ذوب آهن اصفهان پرداخت و مشکلات و موانع شرکت را در این شرایط سخت بیان کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=7812
  • منبع : ذوب آهن اصفهان

نوشته های مشابه

16اسفند
آینده ای روشن در پیش روی مجتمع عظیم صنعتی ذوب آهن است
مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان طی بازدید های مستمر از خطوط تولید و پروژه های کارخانه ذوب آهن:

آینده ای روشن در پیش روی مجتمع عظیم صنعتی ذوب آهن است

27تیر
افزایش ۵۶۵ درصدی ارزش پرتفوی بورسی تاصیکو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.