• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

سر تیتر اخبار

برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم

3
مخابرات استان خبر داد:

درخشش مخابرات اصفهان در شاخص حقوقی ارزیابی مناطق کشور

  • کد خبر : 14810
  • 07 تیر 1400 - 12:32
درخشش مخابرات اصفهان در شاخص حقوقی ارزیابی مناطق کشور
مخابرات منطقه اصفهان در ارزیابی معاونت راهبرد شرکت مخابرات ایران در فصل زمستان ۹۹، توانست رتبه سوم را در زمینه دفتر حقوقی به خود اختصاص دهد.

به گزارش عصرتحلیل از اصفهان، شرکت مخابرات ایران به صورت فصلی بر اساس شاخص های معین به ارزیابی عملکرد مناطق مخابراتی در حوزه های مختلف می پردازد؛ که در همین راستا و بر اساس اعلام معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران، منطقه اصفهان توانسته است در سه ماهه پایانی سال ۹۹ با کسب امتیاز ۹۳/۱۰ در بین ۳۱ استان، رتبه سوم در زمینه دفتر حقوقی را کسب کند.
گفتنی است مراحل ارزیابی مناطق در سه گام توسط معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران انجام می شود که گام نخست آن شامل تعیین شاخص ها، تعیین وزن شاخص ها و ابلاغ به مناطق می باشد.
در گام دوم مراحل جمع آوری نمرات، ارزیابی حوزه های ستادی، محاسبه نمره معاونت راهبرد و جمع بندی و محاسبه ارزیابی حوزه های ستادی و در گام سوم محاسبه امتیاز کل منطقه، بروزرسانی داشبورد ارزیابی و گزارش دهی صورت می پذیرد.
لازم به ذکر است این موفقیت نتیجه زحمات بی دریغ همکاران مخابراتی استان اصفهان در راستای تحقق سیاست های کلی شرکت مخابرات ایران بوده که امید است با تلاش بیش از پیش دست اندر کاران حوزه های مختلف در آینده نیز تکرار شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=14810
  • منبع : مخابرات استان اصفهان

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.