• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

سر تیتر اخبار

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲

2
حسن روحانی در جلسه هیات وزیران اظهار کرد:

در انتخابات به نتیجه نمی‌رسیم اگر خواست مردم را کنار بگذاریم

  • کد خبر : 11073
  • 20 اسفند 1399 - 11:34
در انتخابات به نتیجه نمی‌رسیم اگر خواست مردم را کنار بگذاریم
رئیس جمهوری با تاکید بر این‌که باید نظر مردم را در کارهای مهم اصل بدانیم، گفت: هر جا نظام و مردم یک راه را انتخاب کردند، پیروز شدند و هر جا خدای‌ناکرده فاصله‌ای بین نظر مردم، نظام و مسئولین ایجاد شد، همه ضرر کردند و همه شکست خوردند.

به گزارش عصر تحلیل، حسن روحانی در جلسه هیات وزیران اظهار کرد: اگر ما بعثت پیامبر را به تعبیر امام به عنوان بزرگ‌ترین روز تاریخ و حادثه بعثت را عظیم‌ترین حادثه در تاریخ می‌دانیم این بعثت باید ما را مبعوث کند و روح ما را برانگیزد همانطور که پیامبر بزرگ و مرد خدا مبعوث شد و جامعه را به حرکت در آورد.

روحانی اضافه کرد: امروز هم درد جامعه و مشکلات جامعه ما با نگاه به غار حرا و بعثت پیامبر قابل حل است و نه با نگاه غربی و نه نگاه شرقی و نگاهی که از جانب پیامبر بود می‌تواند ما را متحول و یکپارچه کند.

وی تصریح کرد: در کارهای مهم نظر مردم را اصل بدانیم همان‌طور که پیغمبر نظر مردم را اصل می‌دانست حتی جایی که نظرش چیز دیگری بود وقتی همه مردم در امور دنیوی و زندگی مردم،چیزی می‌گفتند، نظر آنها را بر نظر شخص خودش مقدم می دانست. این مشورتی که خداوند به پیغمبر امر کرد امروز برای ما هم هست و ما هم بر همان مبنا باید حرکت  کنیم.

رئیس جمهوری اضافه کرد: اگر نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظامی بود که خود را به عنوان خادم مردم دانست و اداره کشور را از آن مردم دانست و انتخابات را راه اصلی برای مدیریت کشور پذیرفت و با انتخاب مردم به کسی که منتخب می‌شود به نظر او و نظر جمع و نظر مردم احترام گذاشت، آن وقت به راحتی می‌توانیم از همه مشکلات و پیچ و خم هایی که امروز پیش روی ما هست، عبور کنیم.

روحانی گفت: هرجا مردم با نظام بودند و هر جا نظام در خدمت مردم بود هر کجا نظام و مردم یک راه را انتخاب کردند، پیروز شدند و هر کجا خدای ناکرده فاصله‌ای بین نظر مردم و نظام و مسئولین ایجاد شد همه ضرر کردند و همه شکست خوردند.

روحانی اظهار کرد: اگر به نظر مردم توجه نکنیم؛ به فکر مردم احترام نگذاشتیم و بال فروتنی را برابر مردم پهن نکنیم؛ اگر به فکر این باشیم که انتخابات چه خواهد شد و خواست مردم را کنار بگذاریم، آن انتخابات هم به نتیجه نخواهد رسید

وی ادامه داد: هستند افراد و گروه‌هایی که چنین باشند؛ اما خوشبختانه رهبر انقلاب به صراحت اعلام کردند آنهایی که پیمان را شکستند اگر به پیمان برگردند ما هم برمی‌گردیم. تحریم خواست صهیونیسم و ارتجاع منطقه است نباید بگذاریم خواست آنها اجرایی شود.

وی اظهار کرد: امروز یک روز تاریخی برای کشور ماست و روزی است که سه سال جنگ اقتصادی را پشت سر گذاشتیم. امروز اگر متحد و یک زبان باشیم و یکصدا و در کنار هم باشیم، می‌توانیم پیروزی را به زودی لمس کنیم و پیروزی دور نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=11073
  • منبع : همشهری آنلاین

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.