• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024

سر تیتر اخبار

برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن

8
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت:

اجرای طرح «اربعین، همدلی در کرب و بلا» برای کمک به مددجویان اصفهانی

  • کد خبر : 6623
  • 16 مهر 1399 - 16:58
اجرای طرح «اربعین، همدلی در کرب و بلا» برای کمک به مددجویان اصفهانی
کمیته امداد استان اصفهان طرح «اربعین، همدلی در کرب و بلا» را برای جمع آوری هزینه سفر و نذورات زائران جامانده از راهپیمایی اربعین و اهدا به مددجویان، اجرا می‌کند.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ضمن تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان با اشاره به عدم حضور زائران ایرانی در راهپیمایی عظیم اربعین به علت همه گیری ویروس منحوس کرونا و ضرورت رعایت موازین بهداشتی و پرهیز از گردهمایی های بزرگ، گفت: همشهریان گرانقدر می توانند در صورت تمایل برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره حضور در این رویداد معنوی و با تاسی به سیره اهل بیت عصمت و طهارت، هزینه سفر و نذورات اربعینی خود را به نیازمندان تحت حمایت این نهاد اختصاص دهند.

وی یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۱۱۵ هزار خانوار نیازمند اعم از ایتام، زنان سرپرست خانوار، بیماران صعب العلاج، زمینگیر، از کارافتاده و همچنین سالمندان تحت حمایت کمیته امداد  اصفهان هستند.

زارع ادامه داد: طرحی با نام «اربعین، همدلی در کرب و بلا» در این زمینه توسط کمیته امداد اصفهان در حال اجراست و هدف از آن جمع آوری نذورات مردم برای کمک به معیشت، درمان، ازدواج و تحصیل مددجویان اصفهانی است.

وی با یادآوری اینکه شور عاطفه های امسال با هدف تامین ملزومات آموزش مجازی از ۲۲ شهریور تا یازدهم مهرماه برگزار شد، گفت: در این زمینه هنوز آماده دریافت و توزیع کمک های مردم نیکوکار استان هستیم و جاماندگان اربعین امسال می توانند در این زمینه هم به یاری فرزندان یتیم و نیازمند اصفهان بیایند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه طرح اطعام و احسان حسینی طرح دیگری است که برای تهیه و توزیع غذای گرم و سبد کالا در ایام عزای سیدالشهدا (ع) از روز عید غدیر آغاز شده و اجرای آن تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، گفت: موکب داران گرانقدر و مردم عزیز می توانند نذورات خود را به صورت وجه نقد، غذای گرم و سبد کالا برای توزیع در اختیار کمیته امداد اصفهان قرار دهند.

وی ادامه داد: در این طرح تاکنون بیش از۲۶  میلیارد و ۱۴۲ میلیون تومان در قالب ۷۲۲ هزار پرس غذای گرم و ۹۱ هزار سبد کالا به مددجویان و نیازمندان اصفهانی توزیع شده است.

زارع در پایان استفاده از روش های پرداخت غیر حضوری و الکترونیکی را در شرایط همه‌گیری ویروس منحوس کرونا، گزینه مناسبی برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه عنوان کرد و گفت: کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷*، تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، پایگاه اینترنتی emdad.ir و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران برای این منظور در اختیار همشهریان گرانقدر است.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=6623
  • منبع : کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.