• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

سر تیتر اخبار

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲

2
مشاور بومی سازی ایمیدرو مطرح کرد:

اعطای یارانه ۴ درصدی به خریداران ماشین آلات معدنی

  • کد خبر : 7216
  • 05 آبان 1399 - 15:56
اعطای یارانه ۴ درصدی به خریداران ماشین آلات معدنی
مشاور رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: فعال کردن سامانه جامع بومی سازی زنجیره آهن و فولاد، همکاری با انجمن های تخصصی برای ساخت ماشین آلات و قطعات، برنامه ریزی برای دستیابی به دانش فنی و تولید ورق های فولادی کرایوژنیک از مهم ترین اقدامات بومی سازی ایمیدرو در حوزه بومی سازی است.

به گزارش عصر تحلیل، حسن یونسیان درباره چشم انداز و هدف گذاری بومی سازی، اظهار داشت: برخورداری کشور از دانش و فناوری کامل طراحی و ساخت قطعات، تجهیزات، مواد و فرآیندهای زنجیره ارزش بخش معدن و صنایع معدنی با هدف پایداری تولید تا سال ۱۴۰۴ چشم انداز بومی سازی ایمیدرو است.

وی افزود: تلاش می کنیم که با نگاه ویژه و اهمیت بخشی مضاعف به مقوله بومی سازی در بخش معدن و صنایع معدنی، شاهد کاهش ارزبری، خودکفایی در زمینه طراحی و ساخت خطوط تولید، تامین پایدار نیازمندی های این بخش،بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی، افزایش بهره وری و همچنین رونق اشتغال باشیم.

ایجاد ساختار واحد و منسجم
مشاور رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: باتوجه به نبود ساختاری واحد برای بومی سازی در بخش معدن و صنایع معدنی، ساختار بومی سازی و ساخت داخل در ایمیدرو تشکیل شده و در جهت یکپارچه سازی سیاست گذاری بومی سازی، تلاش می کند.

فعال شدن سامانه جامع بومی سازی زنجیره آهن و فولاد ایران
وی عنوان کرد: با هدف ایجاد بانک اطلاعاتی جامع درخصوص نیازمندی ها و توانمندی های این بخش و برقراری ارتباط موثر بین سازندگان و مصرف کنندگان، سامانه بومی سازی زنجیره آهن و فولاد ایران ایجاد شده است.
یونسیان ادامه داد: تاکنون اطلاعات حدود ۱۹ هزار قلم بومی سازی شده توسط شرکت های معدنی و توانمندی های بومی سازی شده توسط سازندگان داخلی در سامانه بارگذاری شده و در حال تکمیل است.
وی یادآور شد: اطلاعات فوق در سامانه http://lrm.steeliran.org درج شده است.

همکاری با انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات راهسازی و معدنی
وی با اشاره به حمایت های این سازمان از انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات راهسازی و معدنی، گفت: از جمله این اقدامات می توان به مواردی همچون؛ تأمین بخشی از نیاز ارزی شرکت ها از محل صادرات شرکت های تابعه ایمیدرو و کمک به تأمین ورق مورد نیاز تولیدکنندگان از طریق شرکت های فولادی اشاره کرد.

اعطای یارانه ۴ درصدی به خریداران ماشین آلات
مشاور رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: همچنین صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی در راستای حمایت از سازندگان داخلی ماشین آلات، به خریداران یارانه ۴ درصدی اعطا خواهد کرد.

انعقاد موافقت نامه بومی سازی تولید ورق های فولادی کرایوژنیک
یونسیان گفت: موافقت نامه بومی سازی فناوری، دستیابی به دانش فنی و تولید ورق از جنس فولادهای کرایوژنیک مورد استفاده در صنایع نفت،گاز و پتروشیمی بین ایمیدرو، جهاد دانشگاهی، فولاد مبارکه، فولاد اکسین خوزستان، مجتمع فولاد اسفراین و شرکت مهندسی و توسعه نفت امضا شده است.
وی افزود: در این زمینه کارگروه فنی پروژه نیز تشکیل شده که وزیر نفت نیز با خرید تضمینی محصول موافقت کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=7216
  • منبع : ایمیدرو

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.