• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

2
معاون شهردار اصفهان خبر داد:

نیروگاه ۲۶۰ کیلو واتی میدان مرکزی میوه و تره بار به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 15029
  • 13 تیر 1400 - 15:16
نیروگاه ۲۶۰ کیلو واتی میدان مرکزی میوه و تره بار به بهره برداری رسید

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، حسین امیری با اشاره به اقدامات شهرداری اصفهان در خصوص ایجاد نیروگاه های خورشیدی گفت:از ۲۷ نیروگاه تولید انرژی خورشیدی شهر اصفهان هم اکنون تمامی آنها به صورت کامل و با ظرفیت نامی در حال انجام فعالیت هستند و امروز بیست و هشتمین نیروگاه به بهره برداری رسید. وی […]

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، حسین امیری با اشاره به اقدامات شهرداری اصفهان در خصوص ایجاد نیروگاه های خورشیدی گفت:از ۲۷ نیروگاه تولید انرژی خورشیدی شهر اصفهان هم اکنون تمامی آنها به صورت کامل و با ظرفیت نامی در حال انجام فعالیت هستند و امروز بیست و هشتمین نیروگاه به بهره برداری رسید.

وی به میزان انرژی تولید شده توسط نیروگاه های خورشیدی شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: از هر ۲۸ نیروگاه تولید انرژی خورشیدی شهر اصفهان هم اکنون تمامی آنها به صورت کامل و با ظرفیت نامی در حال انجام فعالیت هستند.

معاون شهردار اصفهان افزود: بر اساس برنامه ریزی مدیریت شهری در خصوص توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در اصفهان، حرکت به سمت اجرایی شدن این موضوع از اهداف اولویت دار شهرداری اصفهان می باشد.

امیری ادامه داد: این میزان تولید انرژی الکتریکی از محل نیروگاه های خورشیدی باعث کنترل و کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن به محیط زیست شده است.

معاون شهردار اصفهان افزود: با اجرایی شدن نیروگاه خورشیدی میدان مرکزی میوه و تره بار این میدان به عنوان اولین میدان میوه و تره بار در کشور خواهد بود که نسبت به اجرای مصوبه هیات وزیران مینی بر دستیابی به ۲۵ درصد از سهم انرژی از طریق انرژی های نو اقدام نموده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر و در راستای استفاده از فناوری های نوین در قالب انرژی های پاک با بهره گیری از توانمندی های سرمایه گذاران بخش خصوصی، سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای شهرداری اصفهان نسبت به شناسایی سرمایه گذار حقیقی یا حقوقی جهت مشارکت در پروژه احداث نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در سطح مناطق شهری اصفهان اقدام نموده است که در همین ارتباط افراد توانمند و سرمایه گذاران علاقمند می توانند در اجرایی شده این طرح های مشارکتی با شهرداری اصفهان همکاری نمایند.

وی تاکید کرد:احداث نیروگاه ۶۰ کیلوواتی منطقه ۱۵، ۱۰ کیلوواتی منطقه ۸ و سه نیروگاه ۱۰ کیلوواتی در مناطق ۹،۲و۱۳ از اقدامات دیگر مدیریت شهری می باشد که اجرایی و به بهره برداری رسیده است و به زودی به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

امیری گفت: با احداث این نیروگاه ها ظرفیت تولید انرژی از ۲۳۰ کیلو وات در ابتدای این دوره از مدیریت شهری به ۶۰۰ کیلووات رسیده است که اقدامی مهم و تاثیر گذار در کاهش مصرف انرژی های فسیلی و همچنین گازهای گلخانه ایی می باشد.

وی افزود: اجرای نیروگاه ۱۰۰ کیلوواتی باغ گلها و نیروگاه ۵۰ کیلوواتی شهرداری منطقه ۸ نیز در دستور کار شهرداری اصفهان قرار دارد و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد : تا پنج سال آینده (از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۵) در ۱۵ هزار واحد آپارتمان آبگرمکن‌های خورشیدی نصب شود.

امیری گفت: این موضوع در شورای اسلامی شهر مطرح شده و این شورای، شهرداری را مکلف کرده که سالانه بالغ بر سه هزار آبگرمکن خورشیدی نصب شود که در حال حاضر با توجه به دستورالعمل تهیه شده در یکسال و نیم گذشته بیش از دو هزار و ۷۰۰ واحد آپارتمان شهر مکلف به نصب آبگرمکن خورشیدی شده اند.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=15029

    نوشته های مشابه

    13اردیبهشت
    برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای
    در دومین رویداد حمل و نقل دانش بنیان انجام شد:

    برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای

    15اسفند
    منیریه، محله قجری تهران
    در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

    منیریه، محله قجری تهران

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.