• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

سر تیتر اخبار

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲

1

بقعه امامزاده علی ابن ابراهیم (ع) تا پایان امسال بهره برداری می‌شود

  • کد خبر : 7471
  • 12 آبان 1399 - 12:18
بقعه امامزاده علی ابن ابراهیم (ع) تا پایان امسال بهره برداری می‌شود
سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا از بهره‌برداری از بقعه امامزاده علی ابن ابراهیم (ع) تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، امرالله اصغری با بیان اینکه تخریب و بازسازی بقعه امامزاده علی ابن ابراهیم (ع) یکی از پروژه‌های مهم اجرایی در این منطقه است، اظهار داشت: این بقعه به صورت کامل تخریب و در دست بازسازی است.

وی با بیان اینکه عملیات سفت کاری و سازه بقعه امامزاده علی ابن ابراهیم (ع) به پایان رسیده است، افزود: در حل حاضر در مرحله سفید کاری این پروژه هستیم.

سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا ادامه داد: برای اجرای عملیات سفت کاری که درمجموع ۸۰۰ متر مربع است، یک میلیارد ریال هزینه خواهد شد که این اعتبار از محل نذورات امامزاده و کمک خیریه تامین شده است.

وی با بیان اینکه پس از عملیات سفیدکاری، سنگ کاری و کف سازی انجام می‌شود، اضافه کرد: در صورت مشارکت خوب خیران و تامین اعتبار این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

اصغری همچنین به اجرای عملیات کاشی کاری و آجرنما رواق بیرونی امامزاده ابوسعید روستای دستجرد بخش جرقویه علیا به مساحت تقریبی ۳۵۰ مترمربع اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان از محل درآمد موقوفات و کمک خیران در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: پیش بینی میشود تا پایان آبان ماه سال جاری این پروژه به پایان برسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=7471
  • منبع : اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.