• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

4

بهبود روند پاسخگویی سامانه اینترنت ۲۰۲۰ مخابرات اصفهان

  • کد خبر : 6265
  • 11 مهر 1399 - 12:44
بهبود روند پاسخگویی سامانه اینترنت ۲۰۲۰  مخابرات اصفهان
سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در بازدید سرزده شب گذشته از مرکز پاسخگویی ۲۰۲۰ با اعلام این خبر گفت : با توجه به اهمیت مولفه پاسخگویی در افزایش رضایتمندی مشتریان ، با پیگیری های مجدانه، ساز و کار پاسخگویی سامانه اینترنت ۲۰۲۰ مخابرات ارتقاء خواهد یافت.
به گزارش عصر تحلیل از  اصفهان،ناصر مشایخی در حاشیه بازدید میدانی از مرکز پاسخگویی اینترنت  ۲۰۲۰  با تاکید بر استانداردسازی کلیه امور مربوط به این مراکز در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز استان اظهار کرد: کاهش زمان پاسخگویی، تعامل صحیح با مشتریان و افزایش کیفیت سامانه  از مهم ترین اهداف استاندارد سازی مراکز پاسخگویی است که ثمره آن دسترسی سریع و آسان مشترکین به خدمات در هر ساعت از شبانه روز خواهد بود.
وی افزود : تلاش و همت مجموعه مخابرات از ابتدا تاکنون بر کاهش دغدغه و مشکلات مشتریان بوده و امیدواریم با انجام تغییرات اصولی در آینده نزدیک شاهد تحقق واقعی شعار “ارتباطی فراگیر ” برای کلیه هم استانی ها باشیم.
گفتنی است سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در این بازدید ضمن نظارت بر نحوه ‌پاسخگویی به مشتریان با همکاران حاضر دیدار و گفتگو کرد و دستورات لازم به منظور رفع مشکلات و موانع کاری را صادر نمود.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=6265
  • منبع : مخابرات منطقه اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.