• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

2
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان مطرح کرد:

تقدیر استاندار اصفهان از شهرداری برای تامین برق پایدار

  • کد خبر : 13407
  • 03 خرداد 1400 - 11:19
تقدیر استاندار اصفهان از شهرداری برای تامین برق پایدار
مانور آمادگی برای کنترل و مدیریت احتمالی کمبود برق در سازمان‌های شهرداری برگزار خواهد شد.

به گزارش عصر تحلیل ازاصفهان، معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اجرای مجموعه اقدامات عملی و علمی در حوزه تامین انرژی در شهرداری اصفهان این نهاد از سوی استاندار اصفهان و شرکت توزیع برق شهرستان به دلیل اقدام برای تامین برق پایدار برای شهر اصفهان مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین امیری با اشاره به قدردانی استاندار اصفهان از مجموعه مدیریت شهری اصفهان برای تامین برق پایدار برای شهر اصفهان، مدیریت بار و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق با استفاده از اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری اظهار کرد: مجموعه اقدامات شهرداری در این مدت توانسته است، منجر به تامین انرژی پایدار به ویژه در ایام مبارزه با بیماری کرونا شود.

وی ادامه داد: شهرداری اصفهان از نظر شرکت توزیع برق توانست با انجام اقدامات ضروری در سطح کلانشهر اصفهان، ضمن فرهنگ سازی مدیریت مصرف برای عموم شهروندان، مصرف انرژی را مدیریت کرده و از ایجاد ناپایداری در شبکه برق و قطعی در فصل زمستان جلوگیری کند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به لزوم سیاست گذاری و برنامه ریزی منسجم و اجرای اقدامات موثر در بهینه سازی مصرف انرژی همچنین همسویی با اهداف اقتصاد مقاومتی و دستورالعمل های وزارت نیرو اجرای عملیاتی همچون اصلاح تعرفه خرید انرژی، تناسب دیماندی قراردادی و مصرفی، افزایش بهره وری و نگهداری تاسیسات و تجهیزات شهری، بررسی حقوقی و مالکی اشتراکات، استفاده از فناوری های نوین در بهینه سازی نقاط پر مصرف و انتشار تراز انرژی مصرفی برای اولین بار اقدام شد.

وی افزود: نتیجه این اقدامات منجر به کاهش قیمت تمام شده بهای برق مصرفی در ارائه خدمات به شهروندان و ایجاد روند مثبت رقابتی بین مناطق در کاهش هزینه ها و در حقیقت اداره ارزان شهر با کیفیت مطلوب در این بخش بوده است.

کاهش ۱۸ درصدی مصرف برق

امیری با بیان اینکه شهرداری اصفهان توانست با توسعه بیش از ۱۰ درصدی تاسیسات الکتریکال و مکانیکال کاهش مصرف برق در سال ۹۹ را نسبت به سال ۹۶ به حدود ۱۸ درصد برساند، افزود: همچنین با توسعه نیروگاه های فتوولتائیک شهرداری، تا پایان مهرماه ۹۹ میزان تولید انرژی در این بخش به بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلووات ساعت رسید.

وی گفت: شهرداری اصفهان در نظر دارد تا پایان سال ۱۴۰۰ حدود سه درصد از برق مورد نیاز خود را از طریق نیروگاه های خورشیدی تامین کند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت دیزل ژنراتورهای موجود در شهرداری اصفهان از دیگر دلایل کاهش مصرف انرژی در این نهاد بوده است به طوریکه ظرفیت دیزل ژنراتورها به بیش از ۳ مگاوات رسیده است.

وی بیان کرد: رصد یک هزار و ۸۰۰ اشتراک برق مربوط به سازمان ها، مناطق پانزده گانه و ناژوان و اجرای دقیق دستورالعمل های پیک سایی وزارت نیرو و همکاری مستمر با شرکت توزیع برق شهرستان و برق منطقه ای از دیگر فعالیت های عملی شهرداری برای کاهش مصرف انرژی و تامین برق پایدار بوده است.

مانور آمادگی برای کنترل و مدیریت احتمالی کمبود برق در شهرداری

امیری همچنین با اشاره به برگزاری مانور آمادگی برای کنترل و مدیریت احتمالی کمبود برق در چهارماهه اول امسال از خرداد تا پایان شهریورماه سال جاری برای مناطق و سازمان‌های شهرداری، اظهار کرد: هدف از برگزاری مانور آمادگی برای کنترل و مدیریت احتمالی کمبود برق در شهرداری اصفهان که همزمان با روز بهینه سازی مصرف انرژی برگزار می‌شود، ایجاد آمادگی برای مناطق و سازمان‌ها در خصوص کاهش پیک بار شبکه برق و همراهی و همگامی با شهروندان برای تأمین برق پایدار در کلانشهر اصفهان است.

وی ادامه داد: در این مانور مجموعه اداره خدمات شهری مناطق پانزده گانه حضور خواهند داشت تا با محوریت واحد بهینه‌سازی هر منطقه، اقدامات لازم در خصوص کاهش بار مصرفی در زمان مانور انجام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: مانور آمادگی برای کنترل و مدیریت احتمالی کمبود برق در ۴۰۰ ساختمان اداری مناطق ۱۵ گانه شهرداری و مدیریت ناژوان و دفتر مرکزی سازمان‌های شهرداری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=13407
  • منبع : شهرداری اصفهان

نوشته های مشابه

13اردیبهشت
برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای
در دومین رویداد حمل و نقل دانش بنیان انجام شد:

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.