• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

2
مدیر مجتمع فولاد سبا خبر داد:

ثبت رکورد روزانه ۵ هزار و ۱۲۳ تن کلاف گرم در مجتمع فولاد سبا

  • کد خبر : 12617
  • 15 اردیبهشت 1400 - 12:33
ثبت رکورد روزانه ۵ هزار و ۱۲۳ تن کلاف گرم در مجتمع فولاد سبا
مجتمع فولاد سبا در راستای عمل به شعار سال و همزمان با شب قدر و شهادت حضرت علی علیه السلام توانست به تولید روزانه 5 هزار و 123 تن کلاف گرم دست پیدا کند و مدیر عامل این مجتمع از دستیابی به تولید سالیانه یک میلیون و 600 هزار تن کلاف گرم در صورت برطرف شدن موانع خبر داد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، مصطفی عطایی‌پور اظهار کرد: در سال «تولید؛ پشتیبانی ها؛ مانع زدایی ها» و همزمان با شب قدر و شهادت امام علی (ع) با تلاش و همدلی کارکنان مجتمع فولاد سبا تولید کلاف گرم در این مجتمع به ۵ هزار و ۱۲۳ تن رسید.

 

شکستن رکورد تولید روزانه آهن اسفنجی در فولاد مبارکه/ تلاش برای دستیابی به رکورد تولید ۷٫۲ میلیون تن تختال در سال جاری

وی با بیان این‌که رکورد قبلی تولید در مجتمع فولاد سبا به میزان ۵ هزار و ۶۲ تن در ۲۶ اردیبهشت ماه سال گذشته ثبت شد، گفت: رکورد جدید علیرغم موانع زیاد به ویژه شیوع کرونا و کاهش نیروی انسانی در خطوط تولید به دست آمده است.

عطایی پور گفت: از این میزان  تولید حدود ۹۰ درصد آن مربوط به ورق‌های ضخامت ۲ میلی‌متر با کیفیت مطلوب است که یکی از محصولات پرکاربرد در تولید لوله و پروفیل و آبگرمکن در کشور به شمار می‌رود. بخشی از این ورق های تولیدی در شرکت فولاد مبارکه نورد سرد می شود و با ارزش افزوده بالا در صنایع لوازم خانگی، ورق رنگی و ورق های گالوانیزه کاربرد خواهد داشت.

به گفته مدیر مجتمع فولاد سبا تلاش حداکثری مدیریت و کارکنان این مجتمع، تأمین مواد اولیه و قطعات، بهره‌گیری از تجارب ارزشمند گذشته، افزایش سرعت تولید در خطوط مختلف تولید ازجمله فولادسازی، ریخته‌گری و نورد گرم و همچنین از کاهش توقفات اضطراری و افزایش کیفیت آهن اسفنجی تولیدشده در این مجتمع، مهم‌ترین دلایل ثبت این رکورد است.

وی تاکید کرد: با آماده‌سازی فعالیت‌های نوسازی اتوماسیون نورد گرم و ریخته‌گری در مجتمع فولاد سبا می توان گام بزرگی برای تحقق تولید سالیانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن کلاف گرم برداشت.

مدیر مجتمع فولاد سبا ضمن قدردانی از تلاش کارکنان و حمایت‌های مدیریت ارشد فولاد مبارکه اظهار امیدواری کرد در ادامۀ این روند موفقیت‌آمیز همچنان شاهد تثبیت شرایط موجود خطوط تولید و دستیابی به اهداف از پیش تعیین‌شده در مجتمع فولاد سبا باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=12617
  • منبع : فولاد مبارکه اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

06اردیبهشت
فولاد مبارکه امروز الگوی ملی بنگاه اقتصادی است
مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان:

فولاد مبارکه امروز الگوی ملی بنگاه اقتصادی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.