• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

3
ثبت‌نام‌ها در وزارت کشور:

حضور چهره های مختلف در نام نویسی

  • کد خبر : 12955
  • 25 اردیبهشت 1400 - 8:25
حضور چهره های مختلف در نام نویسی
۳۳ روز مانده تا انتخابات و پنجمین روز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم است.

به گزارش عصر تحلیل،آخرین روز ثبت نام ها، طوفان در راه است، لاریجانی و محسن هاشمی نامزد انتخابات شدند. علی لاریجانی و محسن هاشمی با حضور در ستاد انتخابات کشور رسما نامزد انتخابات شدند.

دقایقی قبل آخرین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری آغاز شد؛ به غیر از محمود احمدی نژاد که در روز دوم ثبت نام کرد، بقیه ثبت نام روزهای گذشته مختص مدیران میانی بود، اما امروز احتمال حضور بازیگران اصلی انتخابات می رود؛ سید ابراهیم رئیسی، اسحاق جهانگیری، علی اکبر صالحی، محسن هاشمی از چهره هایی هستند که انتظار می رود امروز در ستاد انتخابات کشور حضور یافته و ثبت نام کنند. تا روز گذشته ۳۰۴ نفر در انتخابات ثبت نام کرده اند.

۳۰۴ نفر تا روز چهارم ثبت نام کردند

سید اسماعیل موسوی روز جمعه پس از ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران افزود:‌ چهارمین روز از فرایند ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (جمعه) به پایان رسید و طی چهار روز، ۳۰۴ نفر برای داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کردند. سخنگوی ستاد انتخابات افزود: فردا(شنبه) از ساعت هشت کار ثبت نام آغاز خواهد شد و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت. به طور قطع تمدیدی برای ثبت نام نخواهیم داشت و داوطلبانی که می‌خواهند در انتخابات پیش رو ثبت نام کنند در ۱۰ ساعت بازه مانی روز شنبه به وزارت کشور مراجعه کنند.

شاهین محمدصادقی هم ثبت نام کرد

شاهین محمد صادقی که ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران،عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دوره های هفتم و نهم را در کارنامه دارد امروز با حضور در وزارت کشور داوطلب ریاست جمهوری شد.

حضور عباسعلی کدخدایی در شورای نگهبان

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با حضور در ستاد انتخابات کشور در جریان روند ثبت نام ها قرار گرفت

حضور لاریجانی قطعی است

غلامرضا تاجگردون نماینده ادوار مجلس  و از چهره های نزدیک به علی لاریجانی گفته که رئیس سابق مجلس برای حضور در انتخاب ریاست جمهوری عزم خود را جزم کرده است. علی لاریجانی پیش از این یک بار در سال ۸۴ نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده بود

مصطفی تاج زاده ثبت نام کرد

مصطفی تاج‌زاده، دومین اصلاح‌طلب نامداری است که در ۴ روز اخیر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام می‌کند. پیش از او محمود صادقی، نماینده مجلس دهم، ثبت‌نام کرده بود. فهرست ۱۴ نفره‌ای منتسب به اصلاح‌طلبان منتشر شده است که به غیر از محمدجواد ظرف بقیه قرار است در انتخابات ثبت‌نام کنند.

مصطفی تاج‌زاده به همراه همسر خود فخرالسادات محتشمی‌پور در وزارت کشور حضور پیدا کرد.

سومین نماینده مجلس نامزد انتخابات شد

فریدون عباسی، به عنوان سومین نماینده مجلس یازدهم، صبح امروز در وزارت کشور برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد شد. پیش از او امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی و محمدرضا صباغیان از نمایندگان مجلس فعلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده بودند. فریدون عباسی رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی بود.

سردار افشار، فرمانده پیشین بسیج ثبت‌نام کرد

سردار علیرضا افشار با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. این فرمانده پیشین بسیج نخستین چهره شناخته‌شده‌ای است که در ساعات اولیه چهارمین روز ثبت‌نام داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد و ثبت‌نام کرد.

آغاز روز چهارم ثبت‌نام‌ها

دقایقی قبل روز چهارم ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات آغاز شد. در مجموع ۳ روز ثبت‌نام هم ۲۱۱ داوطلب به وزارت کشور برای ثبت‌نام مراجعه کردند و به صورت میانگین هر روز ۷۰ نفر برای ثبت‌نام مراجعه کرده‌اند. فردا آخرین روز ثبت‌نام از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

محسن مهرعلیزاده با نوه‌های خود ثبت‌نام کرد

محسن مهرعلیزاده، از مدیران دولت اصلاحات، با حضور در وزارت کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. مهرعلیزاده با نوه‌های خود به وزارت کشور آمده بود. یکی از نوه‌های او لباس سردار قاسم سلیمانی را پوشیده بود. او گفت: نوه‌هایم را آوردم که متوجه باشیم باید به فکر نسل آینده باشیم.

مطهری ثبت‌نام کرد

علی مطهری، نماینده ادوار مجلس، دقایقی قبل ثبت‌نام کرد. او هم مثل محمود صادقی در انتخابات مجلس یازدهم رد صلاحیت شده بود. مطهری مستقل شرکت کرده و هیچ‌کدام از جبهه‌های سیاسی از او حمایت نکرده‌اند.

محمود صادقی ثبت‌نام کرد

محمود صادقی، نماینده مجلس دهم، برای ثبت‌نام در انتخابات وارد ستاد انتخابات کشور شد. او در انتخابات مجلس یازدهم رد صلاحیت شده بود. یکی از مناقشه‌های صادقی و شورای نگهبان ادعای این نماینده مجلس دهم درباره تأیید صلاحیت برخی افراد در قبال دریافت پول بود.

وزیر کشور: مشکلی با شورای نگهبان نداریم

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور، که برای بازدید به ستاد انتخابات کشور رفته بود، درباره اختلاف نظر شورای نگهبان و دولت بر روی شرایط ثبت‌نام‌کنندگان  گفت: هم ما و هم شورای نگهبان درخصوص شرایط داوطلبان به قانون عمل کردیم؛ ما مشکلی با شورای نگهبان نداریم. ما در ثبت‌نام‌ها مدارک را جمع‌آوری می‌کنیم و به‌صورت دسته‌بندی‌شده تقدیم شورای نگهبان خواهیم کرد.

یک نماینده مجلس هم ثبت‌نام کرد

محمدرضا صباغیان، نماینده مردم بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس دهم و یازدهم، با حضور در ستاد انتخابات کشور ثبت‌نام کرد؛ پیش از او امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی از نمایندگان مجلس و چهره نزدیک به جبهه پایداری نامزد انتخابات شده بود.

ستاد انتخابات منتظر حضور بزرگان

از شب گذشته زمزمه‌هایی درباره حضور علی لاریجانی در ستاد انتخابات کشور و ثبت‌نام وی برای ریاست جمهوری سیزدهم شنیده می‌شود؛ در عین حال گفته شده است ابراهیم رئیسی نیز در روز عید فطر اعلام نامزدی خواهد کرد.

بازدید یک مقام امنیتی از ستاد انتخابات

حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی وزیر کشور، از ستاد انتخابات کشور و فرآیند ثبت‌نام داوطلبان ریاست جمهوری بازدید کرد.

او در حاشیه بازدید به خبرنگاران گفت: از  لحاظ امنیتی هیچ مشکلی نیست و همه چیز عالی است.

حضور دادستان کل کشور در ستاد انتخابات

حجت‌الاسلام منتظری، دادستان کل کشور، دقایقی قبل با حضور در وزارت کشور از روند ثبت‌نام داوطلبان ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور بازدید کرد.

شعار عجیب یک نامزد انتخابات

قدرتعلی حشمتیان، دبیرکل جمعیت مستقلین ایران، با شعار «آسایش دو گیتی؛ نه افراط، نه تفریط» در انتخابات ثبت‌نام کرد.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=12955
  • منبع : همشهری آنلاین

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.