• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

1
مدیر عامل شرکت برق شهرستان اصفهان:

خدمات برق غیر حضوری و ۲۴ ساعته شد

  • کد خبر : 8471
  • 23 آذر 1399 - 11:06
خدمات برق غیر حضوری و ۲۴ ساعته شد
مدیر عامل شرکت برق شهرستان اصفهان گفت :شرکت توزیع برق اصفهان از سالهای گذشته در حوزه غیر حضوری نمودن خدمات اقدامات خوبی را صورت داده است که از جمله راه اندازی سامانه سمیع به شماره 38121 بود که امکانات زیادی را برای مشترکین و متقاضیان ایجاد نمود و این خدمات موجب شد در زمان انتشار ویروس کرونا ارائه خدمات غیر حضوری بیش از پیش نمایان شود و تنها با یک تلفن به تمامی خدمات دسترسی داشته باشند

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، حمید رضا پیر پیران   گفت :وجود درگاههای متفاوت خدمت رسانی به طور قطع شرایط مناسب تری را برای ارائه خدمت ایجاد می کند که در این راستا مشترکین و متقاضیان می توانند با نصب اپلیکشن برق من بر روی گوشی های خود  به کلیه خدمات شرکت توزیع دسترسی داشته باشند و با نصب آن کلیه خدمات فروش و پس از فروش از جمله سوابق صورت حساب ،ثبت قرائت ،خدمات فروش و پس از فروش ،اعلام مشکل روشنایی معابر،ثبت خاموشی و …دسترسی یابند و بدون حضور در مراکز خدماتی و پیشخوان های خدمات دولت خدمات برق خود  را به ساده ترین روش ممکن به دست آورند.

این مقام مسئول تاکید کرد : به عبارتی تمام خدمات به صورت کامل و تمام در اختیار کاربران قرار می گیرد و در این نرم افزار نه تنها کلیه خدمات مشترکین ارائه شده بلکه موقعیت مصرف کنند گان برق در طرح  برق امید و در سطوح مختلف کم مصرف ،خوش مصرف و پر مصرف قابل مشاهده  می باشد و با برنامه ریزی و به کارگیری روشها و توصیه های مدیریت مصرف برق امکان بهره مندی از طرح های تشویقی صنعت برق نیز فراهم شده است.

وی تصریح کرد :مشترکین می توانند این نرم افزار کاربردی موبایل را از طریق بازارهای دیجیتال نرم افزار    دریافت و بر روی گوشی همراه خود نصب نمایند و همچنین لینک دانلود این نرم افزار در سایت شرکت توزیع برق اصفهان به نشانی eepdc.ir  موجود می باشد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت  افزود : راه دیگر برای دسترسی به خدمات غیر حضوری استفاده از سامانه  تلفن ۱۵۲۱ می باشد که از این طریق هم امکان ارائه خدمات و همچنین شرایط دسترسی به اپلیکیشن برق من برای مشترکین و متقاضیان فراهم گردیده است.

وی در پایان گفت : حوادث برق نیز از طریق نصب این اپلیکشین قابل رصد و پیگیری می باشد و بستر دیگر برای دریافت خدمات غیر حضوری سایت این شرکت به نشانی eepdc.ir می باشد که کلیه خدمات فروش و پس از فروش برق در قسمت میز خدمت الکترونیکی قابل دریافت می باشد .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=8471
  • منبع : شرکت برق استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.