به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، هادی نباتی نژاد، در هماندیشی صمیمی مدیران روابط عمومی گروه فولاد مبارکه گفت: انشاالله تا پایان سال دوره طلایی روابط عمومی رقم خواهد خورد و فولادمبارکه در قله اطلاع رسانی خود را نشان خواهد داد.وی ادامه داد: ۱۴ اقدام از جمله خبرنامه متفاوت در فرم و محتوا، رادیو فولاد و برنامه تلویزیونی «برخط» و پخش آنلاین برنامه ها در ۲ ماه اخیر برای تغییر چهره فولادمبارکه انجام شده و شاید بیش از ۱۰ها هزار خبر با کمک همه ظرفیتهای خبری و رسانه ای تولید گشته است.
جلسه هماندیشی صمیمی مدیران گروه روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات با شعار «روابط عمومی، پشتیبانی و تولید» با حضور دکتر صالحی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معاونین شرکت فولاد مبارکه اعم از معاون بهرهبرداری، معاون اجرای پروژه های توسعه فولاد مبارکه در شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.
هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه هم تبریک و عرض خدا قوت به مدیران روابط عمومی گروه فولاد مبارکه با اشاره به حمایت های مدیرعامل فولاد مبارکه از حوزه روابط عمومی و تاکید ایشان بر این موضوع، گفت: روابط عمومی ها عملا در خط مقدم فعالیت سازمان و شرکت ها هستند و نشان دادن تصویر واقعی سازمان در افکار عمومی را بر عهده دارد.
وی در ادامه به تشریح اهم فعالیت های روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در سه ماه گذشته با بهره گیری از ابزارهای متنوع و نوین ارتباطی پرداخت و ارتباط موثری با سایر بخش ها و حلقه های دیگر زنجیره فولاد را امری حیاتی توصیف کرد.
اکبری، معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه نیز در این نشست صمیمی ضمن خیر مقدم به مدیران روابط عمومی گروه فولاد مبارکه با اشاره به نام گذاری سال گذشته و سال جاری پیرامون برنامه ریزی های لازم برای تحقق شعار سال صحبت کرد.
انتهای پیام/