• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024

سر تیتر اخبار

حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد

4

دولت از کاندیداتوری لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ حمایت می‌کند؟/ واعظی: فعلا زود است

  • کد خبر : 9434
  • 20 دی 1399 - 17:30
دولت از کاندیداتوری لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ حمایت می‌کند؟/ واعظی: فعلا زود است
این روزها اخبار مختلفی از کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح است، گفته می‌شود او مورد حمایت جریان دولت یا همان اعتدال در انتخابات خواهد بود.

به گزارش عصر تحلیل، ۶ ماه تا زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری فرصت باقی است و از هم‌اکنون چهره‌های مختلفی، مستقیم یا غیرمستقیم برای حضور در این دور از انتخابات اعلام آمادگی می‌کنند.

یکی از این چهره‌ها علی لاریجانی رئیس سابق ۳ دوره مجلس شورای اسلامی است. لاریجانی به‌واسطه رابطه خوبی که با حسن روحانی دارد، افکار عمومی او را به‌عنوان کاندیدای مورد حمایت جریان دولت می‌دانند.

هرچند وی مستقیماً در این باره اظهار نظر نکرده است، اما با این حال برخی چهره‌های سیاسی او را کاندیدای مورد حمایت احتمالی جریان دولت و حتی اصلاح‌طلب می‌دانند، از جمله علی‌محمد نمازی از اعضای حزب کارگزاران که گفته بود:‌ «تمایل کارگزاران به حمایت از نامزد اصلاح‌طلب است اما اگر کارگزاران مجبور شود، از لاریجانی حمایت می‌کند.»

حالا محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این سؤال که آیا دولت از علی لاریجانی برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ حمایت خواهد کرد، اظهار داشت:  دولت به‌معنای دولت در انتخابات ریاست‌جمهوری دخالت نمی‌کند، الآن هم زود است راجع به این موضوع صحبت کنیم و نمی‌دانیم که چه‌کسانی می‌آیند یا نمی‌آیند و برای پاسخ به این سؤال زود است.

وی افزود: باید از خود ایشان (علی لاریجانی) بپرسید که؛ برای انتخابات شرکت می‌کند یا خیر؟

به گزارش تسنیم، چهره‌های مختلفی از سوی دولت، برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح هستند، از جمله؛ اسحاق جهانگیری، رضا اردکانیان، محمدجواد ظریف، سورنا ستاری و محمود واعظی. حالا باید صبر کرد و دید دولتی‌ها و جریان اعتدال که با حضور واعظی و نوبخت در دولت تأثیر بسیاری در تصمیم‌گیری‌ها دارند، از کدام چهره برای انتخابات حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=9434
  • منبع : خبرگزاری تسنیم

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.