• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024

سر تیتر اخبار

حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد

2

دیدار رییس دانشگاه علمی کاربردی اصفهان با نمایندگان مردم کاشان و آران و نطنز ، بادرود در مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 9182
  • 13 دی 1399 - 11:16
دیدار رییس دانشگاه علمی کاربردی اصفهان با نمایندگان مردم کاشان و آران و  نطنز ، بادرود در مجلس شورای اسلامی
رییس این دانشگاه با نمایندگان مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و نطنز ، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش عصر تخلیل از اصفهان،  بهزاد رضائی در این دیدارها به تبیین سیاست‌های کلی دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت و ابراز امیدواری کرد که این قبیل نشست‌ها در جهت باروری فرهنگ توسعه آموزش های مهارتی موثر باشد.

رضائی با تاکید بر اینکه یکی از اموری که می تواند به اشتغال زایی جامعه کمک کند و حتی بار عظیمی از مباحث مربوط به بیکاری را ازبین ببرد توجه به آموزشهای مهارتی است گفت:  توجه به آموزشهای مهارتی در کشور ما هم باید یک اصل باشد و عنایت به این مسئله برای مجلس مورد تقاضا و تاکید ماست.

جواد ساداتی نژاد، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در نشست خود با رییس دانشگاه علمی کاربردی اصفهان به اهمیت و ضرورت رشته های مهارتی و دانشگاه علمی کاربردی اشاره کرد و گفت در اهمیت این دانشگاه همین بس که ما در کمیسیون به صورت ویژه به آن پرداختیم و  امروز کمیسیون کشاورزی مجلس این آمادگی را دارد تا در رشته های مهارتی  حوزه کشاورزی نهایت همکاری خود را مصروف کند تا این رشته ها در کشور در مراکز دانشگاه های علمی کاربردی توسعه یابند.

ساداتی نژاد اظهار کرد: لازم است پیشنهادات مدونی از طرف دانشگاه در خصوص نحوه و چگونگی توسعه‌ی رشته های کاربردی و حمایت های مورد نیاز از سوی  مجلس تهیه و ارائه شود تا پیگیری های لازم در این زمینه انجام شود.

رحمت الله فیروزی پور نیز  با تاکید بر اهمیت استمرار دیدار مسوولین و نمایندگان گفت: یقینا ما به عنوان نمایندگان مردم ضرورت توسعه آموزش های مهارتی را یک مسأله مهم تلقی می کنیم چون اعتقاد داریم توجه به مهارت می تواند بخش عظیمی از مشکلات جامعه را حل کند.

نماینده شهرستان نطنز ، بادرود و قمصر در پایان بر ارائه مشروح برنامه های دانشگاه و طرحها در مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکید کرد و گفت: ما در مجمع نمایندگان تلاش خواهیم کرد تا این مهم به عنوان یک اصل برای نمایندگان مطرح شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=9182
  • منبع : دانشگاه  علمی کاربردی استان اصفهان

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.