به گزارش عصر تحلیل از اصفهان،روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، حبیب الله دهقان زاد با اشاره به روند چک کردن خرابی تلفن ثابت، اظهار کرد: در صورت بروز هرگونه قطعی یا خرابی برای خط تلفن، مشترک باید ابتدا خطوط داخلی تلفن خود را آزمایش نموده و از صحت آن اطمینان حاصل کند و بعد از آن بدون نیاز به مراجعه به مرکز تلفن تنها با شماره گیری ۲۰۱۱۷ ، خرابی را در سیستم ثبت کند تا همکاران ما در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی اقدام نمایند.
چگونگی ثبت یا تغییر تلفن همراه جهت دریافت صورتحساب تلفن ثابت
وی افزود: در برخی موارد عملیات کابل برگردان مراکز یا حفاری ها باعث قطعی موقتی تلفنها میشود و در برخی موارد نیز اختلالات تلفن مرتبط به خطوط داخلی است که باید توسط مشترک بررسی شود و اصلاح شود.
رئیس مخابرات شهرستان دهاقان در توضیح نحوه تشخیص منشا مشکل قطعی تلفن ثابت گفت : اگر با وصل تلفن به پریز ورودی ساختمان، تلفن بوق داشت مشکل قطعی تلفن داخلی است و در غیر این صورت مشکل از جانب مخابرات است.
انتهای پیام/