• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

4
در این شماره « پلیس در کنار ما » بخوانید:

مادری که مالخر فرزندان سارقش بود/ انهدام باند سوداگران مرگ در اصفهان

  • کد خبر : 5556
  • 13 شهریور 1399 - 8:29
مادری که مالخر فرزندان سارقش بود/ انهدام باند سوداگران مرگ در اصفهان
رئیس پلیس آگاهی استان، از انهدام باند 4 نفره سارقان منزل و دستگیری مادر 2 نفر از سارقان که اقدام به فروش 15 میلیارد ریال از طلاجات مسروقه کرده بود در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

به گزارش عصرتحلیل ، سرهنگ” حسین ترکیان” با بیان این مطلب اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلاجات از منازل مردم در منطقه جنوب کلانشهر اصفهان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی و پی جویی دقیق و هوشمندانه به منظور کشف طلاهای مسروقه سرانجام، دریافتند زن میانسالی اقدام به فروش یک قطعه طلای مسروقه به یکی از طلافروشی های سطح شهر کرده است که بلافاصله موضوع را به صورت جدی دنبال کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد فرزندان این زن دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت منزل هستند گفت: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی وارد منزل این زن شده و ضمن دستگیری وی ۲ فرزند او را به همراه ۲نفر دیگر از همدستانشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: متهمان پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته به ۱۰ فقره سرقت طلاجات از منازل مردم اعتراف کردند که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش طلاجات به سرقت رفته توسط آنان ۱۵ میلیارد ریال بوده است.

سرهنگ ترکیان گفت: سارقان با اطلاع از خلوت بودن آپارتمان ها و عدم حضور ساکنان منازل، اقدام به تخریب درب آن ها کرده و پس از ورود، طلاجات موجود را سرقت و برای فروش، آنها را تحویل مادر خود می دادند تا ردی از آنها بجا نماند اما با هوشمندی بالای ماموران سرانجام در بن بست پلیس گرفتار شدند .

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی گفت: به شهروندان توصیه می کنیم از نگهداری طلاجات،سکه، وجوه نقد بالا و اسناد با ارزش در منازل خود خودداری کرده و این اموال را به صندوق امانات بانک ها بسپارند و یا در یک مکان دور از دسترس و یا درگاوصندوق های مخفی که درون دیوار منزل تعبیه می شوند قرار دهند و با انجام این گونه کارها سارقان را دررسیدن به نقشه خود ناکام بگذارند.

انهدام باند سوداگران مرگ در اصفهان

سرهنگ “غلامحسین صفری” رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند، سوداگران مرگ در حال انتقال محموله ای افیونی از شرق کشور به این شهر هستند که بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: یک گروه مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان موفق شدند، ۲ سواری سمند، یک پراید و یک ریو متعلق به قاچاقچیان را در یکی از خیابان های شهر اصفهان شناسایی کنند.

سرهنگ صفری با اشاره به اینکه خودروهای شناسایی شده طی عملیاتی غافلیگرانه متوقف شدند، بیان داشت: در بازرسی از این خودروها ۱۴۵ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این عملیات ۴ خودرو توقیف و ۶ سوداگر مرگ دستگیر که برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

استخراج ارز دیجیتال با ۶۵ دستگاه ماینردر”اصفهان

سرهنگ “محمدرضا خدادوست” فرمانده انتظامی شهرستان “اصفهان” اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۲۳ شهر”اصفهان” مطلع شدند فردی به صورت غیرقانونی اقدام به استخراج ارز دیجیتال توسط تعدادی دستگاه ماینر قاچاق در یک کارگاه می کند که بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: یک گروه از ماموران پس از هماهنگی قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه ۶۵ دستگاه ماینر که به صورت غیر مجاز با تجهیز کابل های شبکه برق شهری در حال استخراج ارز دیجیتال بودند کشف شد.

سرهنگ خدادوست با اشاره به اینکه ارزش دستگاه ها توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر وپس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال نیاز به مصرف برق زیادی دارد و استفاده از آن ها باعث اخلال در شبکه توزیع برق شهری شده که به همین دلیل متهمان با استفاده از برق یارانه ای واحدهای صنعتی و کارگاهی تعطیل و نیمه تعطیل اقدام به فعالیت غیرقانونی با این دستگاه ها می کنند که پلیس برخورد قانونی با این گونه افراد را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

کشف ۱۲۵ هزار ماسک قاچاق در “شهرضا

سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” جانشین انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک کامیونت فوتون که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۲۵ هزار ماسک خارجی کشف شد که راننده مدارک قانونی و گمرکی را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند.

وی با اشاره به دستگیری راننده کامیونت در این رابطه و تحویل او به مراجع قضائی، اظهار داشت: ارزش ماسک های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال اعلام شده است.

جانشین انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: هم اکنون که کشور ما درگیر مقابله با بیماری کرونا است و به اقلام بهداشتی مانند ماسک، مواد ضدعفونی کننده و دیگر اقلام نیاز داریم، متاسفانه عده ای سودجو به دنبال قاچاق این اقلام و کسب سود هستند و سلامت مردم برای آنها اهمیتی ندارد که پلیس با قاطعیت تمام در این حوزه ورود پیدا کرده و اجازه فعالیت به اینگونه افراد را هرگز نخواهد داد.

کشف ۲ کیلو ماده مخدر شیشه در”اصفهان

سرهنگ “غلامرضا براتی” فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، از اجرای عملیات پلیس خمینی شهر خبرداد و گفت:در این عملیات یک قاچاقچی موادمخدر که به طور حرفه ای اقدام به توزیع مواد افیونی می کرد دستگیرشد.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این خرده فروش افیونی مقدار ۲ کیلو ماده مخدرشیشه که آماده توزیع بود کشف شد.

سرهنگ براتی خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و این سوداگر مرگ برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از عموم شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هر گونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری۱۸معتاد تابلو وخرده فروش افیونی در”تیران وکرون

سرهنگ “یوسف بهرام پور” فرمانده انتظامی شهرستان “تیران وکرون” با اعلام این خبر گفت: در راستای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدروپاکسازی نقاط آلوده، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگرماموران انتظامی شهرستان تیران و کرون طرح شناسایی و مقابله با سوداگران مرگ را اجرایی کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: درنتیجه اجرای این طرح ۲۵۶ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۸ معتاد تابلو و خرده فروش افیونی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون درادامه با تقدیر از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس، در راستای شناسایی سوداگران مرگ،از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازگشت ساعت کاری مراکز تعویض پلاک به روال عادی

سرهنگ “محمدرضا محمدی” رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت:ساعات کاری و خدمات رسانی کلیه مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی از روز چهارشنبه ۱۲ شهریور ماه به روال عادی بر می گردند.

وی با اشاره به اینکه در مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی تا ساعت ۱۴ خدمات رسانی می شود افزود: شهروندان در زمان مراجعه می بایست وسایل بهداشتی فردی مانند ماسک ، دستکش و خودکار شخصی به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان خاطر نشان کرد: خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام خواهد شد.

قطع عضو تعمیر کار کمباین در “تیران و کرون

سرهنگ “یوسف بهرام پور” فرمانده انتظامی شهرستان “تیران و کرون” اصفهان اظهار داشت: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ پلیس و اعلام یک مورد حادثه قطع عضو فردی در یکی از مناطق شهرستان “تیران و کرون” بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شد.

وی افزود: در بررسی های بعمل آمده توسط ماموران مشخص شد فردی ۳۲ ساله در حال تعمیر کردن دستگاه کمباین بوده که ناگهان دستگاه روشن می شود و پای راست او را داخل می کشد و قطع می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان “تیران و کرون” با اشاره به اینکه این فرد برای اقدامات درمانی به بیمارستان انتقال داده شد از شهروندان خواست، در همه حال اصول و نکات ایمنی را رعایت کنند و بکارگیری این اصول را مقدم بر شروع کارها بدانند تا انشاءالله شاهد وقوع اینگونه حوادث جبران ناپذیر نباشیم.

آتش گرفتن کارگاه حلاجی پرز قالی در “کاشان

سرهنگ “حسین بساطی” فرمانده انتظامی شهرستان “کاشان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر آتش سوزی در یک کارگاه حلاجی پرز قالی در منطقه “قمصر”، بلافاصله گشت انتظامی به همراه عوامل امدادی و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود : طبق اظهارات مالک این کارگاه به علت اتصال سیم های برق درب ورودی دچار آتش سوزی می شود که علت کارشناسی وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه نیز در دست بررسی است.

سرهنگ بساطی بیان داشت: بحمدلله این حادثه خسارت جانی نداشته ولی در بررسی های اولیه مشخص شده ۳۷۰ میلیون ریال وجه نقد، ۸۰ تن پرز قالی به ارزش ۳ میلیارد ریال و ۳ دستگاه حلاجی در آتش سوختند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطر نشان کرد : رعایت اصول و توصیه های ایمنی تا حد زیادی از وقوع اینگونه حوادث که در بسیاری موارد باعث خسارت جانی و مالی می شود پیشگیری می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=5556
  • منبع : نیروی انتظامی استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.