• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

4
‍سرپرست مخابرات اصفهان:

مرکز خدمات مشتریان مخابرات تبلور شعار مشتری مداری است

  • کد خبر : 7255
  • 05 آبان 1399 - 15:10
مرکز خدمات مشتریان مخابرات تبلور شعار مشتری مداری است
سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در بازدید از مرکز خدمات مشتریان مخابرات منطقه اصفهان با اعلام این مطلب گفت: برند شاپ مخابرات تامین کننده نیاز مراجعین حضوری مخابرات و نماد احترام به سلیقه مشتریان است.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، ناصر مشایخی در این بازدید که صبح امروز ۵ مهرماه ۱۳۹۹ صورت گرفت رسالت اصلی مراکز برند شاپ را پاسخگویی سریع به مشترکین دانست و اظهار کرد: مخابرات همواره با افزایش کمی و کیفی درگاه های غیر حضوری در راستای کاهش مراجعات حضوری قدم برداشته ولی در عین حال مراکز حضوری نیز همواره به بهترین نحو پاسخگوی مشترکین عزیز هستند.

وی ضمن عرض خدا قوت به همکاران شاغل در این بخش ؛ رضایتمندی مشترکین را رکن اصلی پیشرفت دانسته و افزود: ما باید در همه ی زمانها و به بهترین نحو ممکن پاسخگوی نیازهای مشتریان خود بوده و این خود بزرگترین تبلیغ برای خدمات و سرویس های ماست.

گفتنی است سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در این بازدید از قسمت های مختلف مرکز خدمات مشتریان(برند شاپ) میدان جمهوری اسلامی بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=7255
  • منبع : شرکت مخابرات منطقه اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.